|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik hoop dan toch dat ze eens langs België komen en niet alleen Graspop doen. Ik weet niet of een exclusief contract (zoals GMM graag doet) alleen andere festivals of ook clubshows inhoudt. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Jullie hebbenm Dutroux al! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Daar heb ik nogal weinig aan. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Nog twee dagen om je early bird ticket te kopen voor FortaRock 2012! |
|
Goed. Lamb Of God is ook van de partij! |
|
Jeutje ,dan is de line-up nagenoeg identiek aan Graspop, maar wel vet! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Nu nog even Cannibal Corpse boeken |
|
quote: Straks moet ik nog een schema van te voren gaan maken! |
|
+ LAMB OF GOD + TRIVIUM |
|
|
|
Met Trivium kun je geen reet! Jammer maar helaas... an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Wat zou je met je reet willen doen dan? Boeiender |
|
Je moet een keer eten.. |
|
quote: Idd dus hopelijk tijdens etenstijd. an evil incarnation of DEATH! |
|
Ik eet ook het liefst tijdens etenstijd. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Hehe. Ik ben niet blij met die laatste twee bands, maar ach. |
|
Machine Head ook op Graspop, dan hoef ik dus niet meer naar Fortarock te gaan. |
|
quote: Mwoah, qua sfeer is Fortarock toch wel beter dan Graspop. Boeiender |
|
Ik moet zeggen, ik heb twee keer de combinatie Fortarock/Graspop gedaan en Fortarock wint toch qua performance. Veel intiemer dan Graspop als je daar als één van de 100.000 staat. |
|
quote: Performance? Euh... Boeiender |
|
Had even zin in een Jerney Kaagman-opmerking |
|
quote: Daar zal ik dit jaar dan niet achter komen quote: Op Graspop komen toch zo'n 300000 per dag? Maar wie weet als Graspop erg gaaf wordt, dat ik Fortarock ook nog meepik dan. |
|
quote: Vandaar.... Boeiender |
|
quote: Ook goed. Weet de aantallen niet precies maar intiem is het niet te noemen. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |