|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: En wat moet ik met die link doen? Staat daar een kaartje op aangeboden? |
|
quote: Haha, tis al een tijd geleden dat ik mijn introverhaal daar gepost heb, ben alleen niet meer veel online geweest sindsdien. |
|
quote: Da's wel mijn zusje hè !!! |
|
Dan zal het qua uiterlijk wel goed zitten. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Een vriend van me moet helaas van zijn kaartje voor Fortarock a.s. zaterdag af. Voor 60 euro te verkrijgen via email: robert.gis (at) gmail.com. |
|
quote: Je hebt mail |
|
Weet iemand of er mogelijkheid is om een tas met spullekes veilig op te bergen op het festivalterrein? |
|
Volgens mij zijn er kluisjes, of verbeeld ik mij dit nu? EDIT Hier staan dus kluisjes op aangegeven. Meer info kon ik er verder niet over vinden. [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 01-06-2012 14:14] |
|
Top, bedankt |
|
quote: Jupz! Boeiender |
|
Vorig jaar waren er ook al kluisjes, goed geregeld. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Eeuwige dank aan meine Brüder voor het regelen van een kaartje en de bus van Little Devil voor mij! Dat gaan we morgen eens even goed vieren! |
|
quote: Boeiender |
|
quote: Dankje wel lieve schat! Ik ga toch maar gewoon vanuit Limburg en waarschijnlijk rijden we met z'n drieën. Leuk om jullie morgen te zien!! Bla |
|
quote: Jaaaaaaaaaaaaaaaa, gaafheid meis! Boeiender |
|
Ik hoop dat het menneke zich beter voelt.. Zou jammer zijn als ik of mijn wederhelft dit feestje zouden moeten laten schieten.. * kruist vingers* |
|
quote: *kruist ook vingers voor BVT* Boeiender |
|
Heeft dat kind dan niets te zeggen over zijn privacy? Bla |
|
quote:Nee, want kind. |
|
quote: GEEN KLOTEN! Als hij zestien is heeft hij recht op zelfbeschikking en tot die tijd ga ik alles op de foto vastleggen en spammen.. |
|
Nou, beterschap dan maar en misschien tot morgen! [/quote] [Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 01-06-2012 16:53] Bla |
|
sorry [Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 01-06-2012 16:53] Bla |
|
oeps, kan geen post verwijderen he... [Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 01-06-2012 16:54] Bla |
|
oeps ik wilde niks posten, ik druk per ongeluk weer op enter en het staat er 3x...sorry [Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 01-06-2012 16:53] Bla |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |