|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Machine Head en Nasum ook bevestigd Brand Urtyp, het Ultieme Pilsener bier |
|
Oef, Nasum |
|
Vet. Hoop wel dat de rest van de line up wel wat anders is dan die van Graspop anders is het ook zo dubbelop. |
|
Nasum is wel echt een verrassing. Maar wat een prima verrassing |
|
Cool, zsm kaartje kopen. |
|
Gaat te gek worden! |
|
quote: vet, hoef ik ook niet naar Graspop www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Zo, hier ga ik bij zijn. NASUM!!!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Machine Head komt ook! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
tot en met 31 december gaan de tickets nog voor 54,90 over de toonbank. Na 1 januari € 59,50. Mooi kerstcadeautje dus. |
|
Programma en prijs zijn wel interessant |
|
Nasum op Fortarock, Nasum op Obscene Extreme, Nasum op Extremefest. Dit gaat een leuk jaartje worden. Nou ook nog bevestigen op Neurotic Deathfest en er is genoeg Nasum voor iedereen. |
|
Goede eetpauzeband ook. |
|
quote: Ja op Neurotic Death Fest mogen ze ook wel ff voorbij komen! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Zou liever een clubshow willen zien van ze, nu staan ze overal op metal festivals waar het gros niet weet wie Nasum is. |
|
Nee toch maar niet. Alleen Anthrax is me iets te mager om een festival te bezoeken. |
|
quote: Kom gewoon man, dan kenne we een doen! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Wie is Nasum? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Een line-up die Dynamo-waardig is. Moeilijke flash backs, als ik dit zie. Ja hoor... |
|
quote: Nee, dat moet maar een ander keertje. |
|
Ook goed! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Kaarten binnen! Vorige editie was al gaaf, nu al zin in |
|
quote: Ik hoop heel erg op Bloodshed, zou echt vet zijn maar weet niet of ze het kunnen betalen. |
|
quote: Klopt. Een clubshow zou veel vetter zijn dan een show op een gigantisch open air festival. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |