![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
[quote]Op 16 september 2002 10:32 schreef daVid het volgende: waar ligt eigenlijk de grens met het toelaten van reclame voor NS cd's? Lees dit eens: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3881 ![]() |
|
quote: Zolang er dus geen nazistische propaganda in verpakt is mag je dus best een discussie of gesprek over de cd's cq. bands voeren, alleen zoals in het topic wat hier boven door slechtheid al genoemd wordt, nazistische rotzooi wordt niet geduld. ![]() |
|
quote: Nederlandse Spoorwegen ![]() ![]() |
|
quote: Dank u. ![]() |
|
quote: ![]() |
|
[Er ging iets mis. Ik wilde een bericht sturen maar dit lukte niet. Ik las iets over je hobbies. Ik ben erg geinteresseerd in Kelten, Germanen en Scandinavie 2 Wereld Oorlog e.d. Verder vind ik laarzen en kisten gaf. Stuur mij een email:e.leider@planet.nl Cuergomamotorist ![]() |
|
uhmz ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: wa moet ik hier nou van denken../ ![]() |
|
Dat we nu netjes weer on topic gaan ![]() ![]() |
|
quote: Interessante gegevens! Misschien kunnen wij elkaar emails sturen; mijn emailadres: e.leider@planet.nl Cuergomamotorist ![]() |
|
owkej? Je moeder. ![]() |
|
Is dit niet een beetje raar? Kan er niet 1 dicht ![]() Don't blush when I rip you open ![]() |
|
quote: Geboortedatum: Zaterdag 1 Januari 1955 ![]() ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote:Check Vuig z'n profiel eens. ![]() ![]() |
|
quote: Iskariot: ik stuurde jou een email maar die werd teruggestuurd. Ik zou graag met je in contact komen.s.v.p. stuur mij een email: e.leider@planet.nl Cuergomamotorist ![]() |
|
Flikker toch op, niemand wil met jou in contact komen! Ga op een house-party je mensen ronselen! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Ahem, cuergomamotorist, dit is niet de geschikte plaats om dit te regelen... via een andere weg AUB. [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 18-09-2002 21:45] ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 18-09-2002 21:44] ![]() |
|
quote:En wat heeft dit allemaal te maken met nazi's?? ben je der weer zo eentje..... ![]() ![]() |
|
OK, weer on topic graag... ![]() |
|
On topic: Ik vind Godless North zwaar heersen, iemand een idee hoe ik werk van ze kan bestellen? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Heeft iemand nog tips kwa bands zoals Graveland? ![]() ![]() |
|
np: Nokturnal Mortum - The Call Of Aryan Spirit ![]() |
|
[quote Gmork/Hellehond Mag.]"Re-Write the fourteen words: We Must Secure Extinction Of All The People And Painful Death To The Children" [end quote] If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |