![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Oef, nog eens iemand die dat inziet ![]() Je hoeft niet constant alles serieus teb nemen in je muziek, de hoffdreden: plezier/ontspanning/waardering van de lmuziek op zich is dan totaal zoek. Ik ga hier zeker niet beweren dat mensen met een extremere visie geen recht op spreken hebben, maar t mag ook luchtiger, leute ![]() Trouwens wat heet extreem? Ik krijg ook vaak zware tegenkantingen als ik tegen iemand in detail ga over mijn levensvisie. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
quote:ik ben niet chago ![]() ![]() |
|
quote: Daar heb ik de naam ook vandaan ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() jij bent echt geobsedeerd!! dadelijk kom je nog in een inrichting terecht ![]() ![]() ![]() |
|
quote: oke niet iedereen ![]() ![]() |
|
quote: je verward ze nu met gothics denk ik Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: nee hoor ![]() ![]() |
|
quote: ik zou trouwens zowiezo niet omgaan met mensen die constant lopen te zeuren ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Waar slaat dat nou op? Ik denk dus niet dat ze elkaar hun problemen gaan vetellen,en je bent waarschijnlijk echt in de war met suicidale goths ofzo De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. ![]() |
|
quote: Elkaar misschien niet maar volgens mij is Ghoulliette toch wel iets toegankelijker dan de gemiddelde boze blekkie ![]() ![]() |
|
Dus blekkies zijn ook een groep schapen die allemaal hetzelfde zijn? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() en nee geen goths, zitten ook allemaal in hele truie bleckie bands ![]() |
|
Er zijn genoeg blackies die hun armpjes open snijden. ![]() |
|
ik ken er eentje die had zijn hele buik opengesneden, "ik wilde weten hoe het er van binnen uit zou zien" mmmmkay. hij wilde een eventueel kind ook Grave noemen ![]() ![]() |
|
idioten... ![]() |
|
quote: idd, geef je kind toch niet zo'n stempel, als je een unieke/mooie naam wilt, ga dan in de Europese mythologie zoeken: bijv."Siegfried, Freya, Morrigan,...." Zulke namen kan je helemaal los van metal en dood en vernietiging zien. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
hij had me ooit eens een brief gestuurd, en daar waar de plaats moest staan zeg maar (naast de schrijf datum) stond Walhalla ![]() ![]() |
|
De naam "grave" is idd belachelijk kan je het kind beter een mooie germaanse naam geven idd. Maar om jezelf open te snijden... Ziek en totaal onnatuurlijk ![]() |
|
quote: Een beetje? ![]() |
|
quote: Mee eens, de mens streeft van nature naar zelfbehoud, als je dat niet doet, schort er wat. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
Wie is die Thorwolff btw? en wel grappig dat hij satanisme en nihilisme als Joodse "houdingen" beschouwd. Wat ik wel vaag vind btw, als we het toch over joden hebben, is dat je bij de boekhandel/bruna een Joodsjaarboek kan kopen met allemaal beende joodse nederlanders, waarom? er is toch ook geen jaarboek van alle bekende nederlandse protestanen ofzo. Vanessa is trouwens ook joods. ![]() |
|
Thorwulf is eigenlijk mijn nickname alleen op dit forum is ie anders. Achjah hoeveel bekende nederlanders zijn wel niet joods denk je? Weerwolf NL had er ooit foto's van maar die moesten weggehaald worden. ![]() |
|
quote: Muh, puur satanisme, en dan bedoel ik dat met echt ov er demoon zus, duivel zo, is wel behoorlijk van de Kaballa en het ot geript, maar dat lijkt me eerder om de joden en andere aanhangers van oosterse geloven te schockeren,..maar nihilisme Joods ![]() Wel is het zo dat fanatiek opgaan in die houdingen erg op christendom/jodendom lijkt, dus in dat opzicht....... *maar dit hoort in een ander topic* I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
vraagje over NS, ander geloven, rassen enzo zijn wel oke, mits ze op hun eigen "gebeid" blijven. Een soort van Blud und Boden? (ben niet helemaal zeker van mijn duits). Of is het meer zoiets (om te vergelijken met een ander "geloof"): Ik weet wel dat Ghandi bijvoorbeeld andere geloven wel "toestond" maar dat het Hindoeisme toch wel veel beter was, hij heeft zijn zoon die Moslim werd iig uit de familie verbannen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |