![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Of gasjes die een mailadress hebbe met 88 erin ofzo en dan heel stoer doen.. ![]() ![]() Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt ![]() ![]() |
|
quote: "Vikingen saga" van Rudolf Portner. Gaat over het leven van de vikingen zonder de nodige heldensagen en dergelijke. Gewoon de samenleving. en niet van een site ![]() ![]() |
|
Jim Hendrix over m'n lijk NS Black Metal.Hahahahahahahahahahaha ![]() ![]() |
|
quote: Ah, ik dacht al dat ik het herkende. Heldensagen en dergelijken zijn ook te doen. Maar toch blijft het een beetje overdreven geschreven. ![]() |
|
He Wladimir Oestinof kun je lezen. ![]() |
|
quote: Ja, jij ook? ![]() ![]() |
|
* [Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 0:48] ![]() |
|
Anders trap je ff een 1,5 jaar oud topic omhoog... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
* [Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 0:48] ![]() |
|
Met een post die klaarblijkelijk duidt op low-intellect. Ik ben zelf wel vrij rechts en luister ook vrij veel nsbm/hatecore en dergelijke muziek, maar mensen die daar geen behoefte aan hebben hoeven er ook niet naar te luisteren. Wat voor onzin is het dat je niet naar blackmetal mag luisteren als je links bent? Kun je niet naar hatelijke zijn en naar hatelijke muziek luisteren als je niet rechts bent? En dat van slayer is iedereen al jaren duidelijk lijkt me en ben je dus echt niet de eerste die daar over begint. ![]() |
|
kut muziek, zo mijn low-intellect uitspraak There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. ![]() |
|
Kan dit jank topic niet gewoon dicht? Het stikt op dit forum van de topics over politiek incorrecte band en 'deze discussie' wordt in ieder daarvan gevoerd. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
hmmz misschien met de nieuwe cd maar eens SSBM introduceren ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
SSBM? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: yep SS-Black Metal, nummers als beyond The Iron Cross enzo ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Ah. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: komt wel in orde, hou de nieuwe cd maar in de gaten, it has some surprises ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Vol verwachting klopt mijn hartje. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote:Gaat ie tekstueel de goede kant op dan? ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: "christen en politiek pik kapot te trappen"? Demente grijsaard, wat zit je te raaskallen? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Wanneer komt de nieuwe Temnozor nou uit!! Zo dat ben ik ook weer kwijt. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: jawohl ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Over welke band gaat het hier? VETTEN / LIPIDES / FETT / FAT | 20g ![]() |
|
quote: Ik gok op Memorial... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |