![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Godsamme zeg, dan luister je lekker geen Marduk! Als men zich interesseert voor dit soort zaken en er over wil schrijven is dat hun goed recht. Interesse in geschiedenis heet dat, zouden meer mensen eens moeten hebben dan kakel je tenminste niet zo als een kip zonder kop. Mayhem heeft ook al jaren Totenkopfen, logo's van oude Noorse nazi partijen, white power vuistjes op shirts. Hellhammer schaamt zich ook niet voor z'n politieke denkbeelden. Jeff Hanneman speelt soms zelfs op een gitaar waar een Totenkopf sticker op zit. Wat kan mij het allemaal verotten! Het beukt verdomme. don't mistake lack of talent for genius ![]() |
|
quote: ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
meer van die NS bandjes! None of us are saints - Albert Fish ![]() |
|
Burzum is gewoon de beste nsbm band. Alleen kut dattie nu in de bak zit. ![]() |
|
ik hoorde laatst dat Onheil ook het stempel NSBM heeft gekregen ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
Onheil? en haatstrijd? Astrofaes ontdekt. Prima NS Black signature ![]() |
|
quote: ze zouden op Dunkelheit festival spelen met Absurd en Nachtfalke, maar ze hebben alle bands onderzocht op kenmerken van NS, en daar bleek uit te komen dat ze dat waren ![]() zal wel door de brandende moskee zijn op de voorkant van the tread(gejat van gorgoroth) quote: haatstrijd is een satanistische band ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
Astrofaes is NSBM? Ik heb hier een CD van ze, waar ik overigens weining aan vind. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
ergens gelezen dat Astrofaes NS was. Vind dik ok, toch die Crying... Van Haatstrijd heb ik hier de topics gelezen, was precies een beetje hommeles! Hate Forest is wel degelijk NS, heb hier een shirt liggen, nog niet kunnen dragen... signature ![]() |
|
quote: och, met dat shirt kan je best mee over straat ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
Een adelaar met een swastika in?? signature ![]() |
|
quote:Moet je mijn Absurd shirt eens goed bekijken. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Ik heb Dying Emotions Domain van Astrofaes en daar kan ik weinig NS aan ontdekken. En geloof me, ik heb er een oog voor. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: tonen!!! ik ga ook es kieken signature ![]() |
|
![]() niet echt voor publieke aangelegenheden... koop es een Hate Forest shirt zeggen ze dan... signature ![]() |
|
Kedeng kedeng.. kedeng kedeng *SCREAM!!* kedeng kendeng TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT!!! ![]() NS black metal heerst! caprikornus is vast een machinst! ![]() ![]() |
|
Haha, vette foto. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
jij ook trouwens ![]() signature ![]() |
|
quote: Dat shirt heb ik ook gehad, heb het maar verkocht aan Erich / ThorWulf / Warrior_of_Odin, die er nu trots als een aap mee rondmarcheert. ![]() |
|
quote: Ja! nu net inderdaad ![]() ![]() |
|
Burzum is niet altijd goed geweest, vind ik. Ik vind alleen Filosofem er écht bovenuit steken. ![]() |
|
quote: onheil geestige gasten , heb met hen in drank gezeten op wacken ![]() .................. ![]() |
|
ken nog een Onheil demo liggen op cassette peisk. Tof tshirt é van Hate forest? signature ![]() |
|
1=A 4=D 8=H hmm, zou zeggen in hedendaagse termen Adolf, met 88 als HH, wat weer staat voor de welbekende Heil Hitler....(ofzo) ![]() denk ik ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |