![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
maar ook die religie kent aspecten die gebaseerd zijn op angst/ onwetendheid, bevoorbeeld mbt tot onweer. Bovendien onderkent het de kraagt, het eigenen van het individu, ik hou niet van dat hele aanbidden aspect. ![]() |
|
quote: en nu bewerkstelligt de komende geschiedenis ![]() |
|
quote: Ik denk toch dat mensen die het nu niet belangrijk vinden er later nog wel op terug gaan komen, ik denk dat ze op een gegeven moment toch iets gaan missen een soort gevoel van "wie ben ik in deze wereld, wat is het nut van mij hier" Maargoed de tijd zal ons dat leren. ![]() |
|
Het individualisme is toch al grotendeels verdwenen in deze kudde maatschappij(op een enkeling na,maar deze zijn dan ook de buitenbeentjes in de maatschappij). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote:Mensen gaan inderdaad terug naar hun "roots",ik ben er zelf ook achteraan gegaan.Alleen,het biedt mij niets wat waardevol kan zijn voor mijn eigen gekozen toekomst. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Natuurlijk was er ookwel ontwetendheid en angst, dit geloof dateerd van ongeveer 2000 jaar terug, een hoop dingen wan toen zijn nu wetenschappelijk verklaarbaar maar het geloof hoorde bij ons volk (bloed en bodem) en gaf mensen moed en kracht. De waarden van toen zouden nu erg goed bruikbaar zijn in deze maatschapij wat meer respect voor dieren/natuur moed eer,trots,trouw etc zou niet misstaan. ![]() |
|
quote: Je weet nooit wat de allvader nog voor je in petto heeft ![]() time will tell. ![]() ![]() |
|
quote:Zoals je zelf al zegt,het hoorde destijds bij ons volk. Alleen,we leven in een andere tijd waar deze waarden naar de achtergrond zijn verdrongen.Helaas. Vandaar dat ik mijn eigen pad kies. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Ons volk en cultuur is bijna geheelt vernietigt maar dit is dus een van de dingen waar de NS groeperingen voor strijden, ons cultureel erfgoed niet te laten verdwijnen. ![]() |
|
Bijna iedereen gaat z'n roots op een gegeven moment traceren. Voor mij bijv. betekent het in de praktijk dat ik o.a. weet waar mijn temperament en "donkere" gestalte vandaan komt. Verder (voorlopig) helemaal niks. ![]() Die aanhalingstekens komt omdat in NL een handjevol mensen mij ooit voor neger hebben uitgemaakt terwijl de grootste gedeelte toch gewoon ziet dat ik blank bent zij het met uber-donker haar/ogen. Mijn bloedlinie is 1/4 spaans, 1/8 frans, 1/8 italiaans, (alle 3 onafgebroken getraceerd tot in de 19e eeuw, het spaanse is zelfs van adel), verder nog 1/4 nederlandsch, 1/8 libanees en 1/8 onbekend maar vermoedelijk ook NL. ![]() ![]() |
|
quote: ------> ecologisme ![]() |
|
quote: Cool. Ik ben maar saai met mijn 1/4 Duitse bloed... ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
Ik ben zelfs iets van 15 procent Noors Nooit gedacht. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. ![]() |
|
quote:dus je hebt blonde wenkbrauwen, joepie ![]() |
|
quote: Hahaha,nee maar emm heb het uitgezocht enzo. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. ![]() |
|
Dus je bent maar 15% true? ![]() |
|
In het volgende gesloten topic is ook gediscussieerd over NSBM: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=407&page=5 ![]() |
|
quote: Hahaha idd. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. ![]() |
|
Err...oftopic vraagje tussen door..Ragnarok is een meisje?..ik ging er eig. vanuit dat het een man was...sorry! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
quote: Bedankt! Pffffffffffffff De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. ![]() |
|
Sorry!!!! ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
quote: Hier zijn meer pagina's sluit de andere maar :D ![]() |
|
quote: ![]() dit was een vermelding dat de andere reeds gesloten is. ![]() |
|
quote: Het punt is alleen dat de wereld die terug-naar-de-natuur-"regressionisten" als jijzelf zo bewonderen per definitie niet bestaat. de "wijsheden" die je uit het verleden meent te halen zijn gebaseerd op een levensbeschouwing die toen niet alleen nog niet bestond, maar ook onmogelijk was. ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |