![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
jij beetje zot ja is leuke muziek hoor! ![]() signature ![]() |
|
neee, mag nie van ann, Kan ze toch nergens dragen... aje iemand kent... kwil em wel verkopen, 16 euro signature ![]() |
|
quote: hehe dat was te verwachten . ik denk nie dat ik iemand ken die hem wil kopen . nick heeft wel z'on schirt , maar had die perongeluk gekocht ![]() .................. ![]() |
|
Lees dit topic voor de grap eens van begin tot eind door en tel de treingrapjes, sjongejongejonge. ![]() |
|
1 signature ![]() |
|
*schop* Ik heb een tijdje geleden de Band Kataxu ontdekt, en dat heerscht aardig. Het heeft ook het stempel NSBM gekregen, kan alleen geen referenties hiernaartoe vinden (Lyrics, iemand?) ZE hebben wel een split met Thunderbolt, die overduidelijk NS is. Overigens boeit het mij niet veel, dat nsbm, zoiezo, alles is relatief naar mijn idee, qua goed/fout. ![]() |
|
NS black metal is gaaf ja, al ben ik van mening dat deze scene behoorlijk veel blaat, maar toch echt weinig wol heeft. Against God and Government ![]() |
|
quote: http://www.thepaganfront.com/pf.php?show=bands en thunderbolt is volgens eigen zeggen geen NS meer tegenwoordig "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
ja dat was uit hehe die lui blijven maar trends volgen zeg... Je moeder. ![]() |
|
quote: Zitten een paar goeie bands bij, maar ook verschrikkelijk veel slechte rommel. spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Had ik gezien ja. Opvallend: Kataxu is de enige die een email geeft wanneer je er op klikt. Maargoed, iemand lyrics van deze band? ![]() |
|
Liever zie ik geen NS in black metal, of muziek in 't algemeen, maar als het toch moet: Temnozor - Horizons ![]() |
|
Een nieuwe invalshoek voor NSBM... ![]() ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Het publiek ging ook los: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
"Ham en Kaas.. vies joods voer!" ![]() |
|
quote: Hehe, net zoals dit dus: ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Ook is het discutabel of Black Metal met NS-teksten überhaupt wel Black Metal is. ![]() |
|
quote: Ohja joh? Misschien wel een leuk idee voor een discussie dan.. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Ja, of niet. ![]() |
|
De eerste paar pagina's en dan met name die cuergomamotorist, schitterend ![]() ![]() |
|
Oude topics zijn zo mooi. *snif* Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Toen ZM nog purr was en niet verprutst door allerlei tuig? ![]() ![]() |
|
quote: Volgens mij wilde hij hem keihard in zijn reet neuken met zijn uniform aan ![]() ![]() |
|
quote:Toen idereen nog zo jong, naief en onwetend was. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |