![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Rakoth, moet ik nog ff wat vaker luisteren.... review volgt binnenkort, op http://www.vampire-magazine.com ![]() ![]() |
|
quote: O, ik dacht Norwegian Fag Black Metal ![]() Ik zag 15 juni een t-shirt met achterop "Death to Norsecore and fag goth", ik heb me toch een ONgeluk gelachen om die "norsecore" ![]() ![]() |
|
nee nee jongen, zit nou niet meteen dom te lullen en lees eerst ff goed. en kom helemaal niet naar me toe met crap als je hebt er geen verstand van. ![]() ik probeerde met een extreem voorbeeld als C.O.B. duidelijk te maken wat ik bedoel met vrolijke irritante keyboards. als jij dan vervolgens denkt dat ik die 2 bands op elkaar vind lijken zit het probleem toch echt bij jezelf. ![]() |
|
quote:Da's een vrij bekende term hoor ![]() ![]() |
|
Rakoth is fantastisch, goede sfeer en van depressief naar vrolijk, zeer mooie overgangen. Temnozor is ook zeer goed. www.sswinter.chat.ru voor de mensen die het nog niet kennen. Ik wacht nog steeds op het nieuwe album ![]() moet nu echt binnenkort uitzijn. Volgens mij noemde Akhenaten Kanwulf ergens in een intervieuw NS. maargoed ik zal het eens opzoeken. Extreem rechts is ie iig wel. valt me de laatste tijd wel op dat bands als JI en Nargaroth vaak met de grond gelijk gemaakt worden. Mjah ik blijf de muziek toch best ok vinden. maarre Rakoth ![]() ![]() alhoewel het misschien iets te vrolijk is voor dwaallicht ![]() ![]() |
|
MBMarduk, Hate Forest al beluisterd? [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 01-07-2002 13:40] ![]() |
|
quote: Als Akhenaten iets zegt is het zo? Ik betwijfel het of Kanwulf extreem rechts is... En het is wel logisch dat deze 2 bands met de grond gelijk worden gemaakt...is het immers niet 'true' om de grote bands af te zeiken en de kleinere hoe undergroundere bands te prijzen? Judas Iscariot is een goeie band, Nargaroth daarentegen vind ik alleen de demo en Herbstleyd de moeite waard..maar dat is dus mijn mening..er zijn genoeg mensen die ook het nieuwe album helemaal fantastisch vinden.... ![]() |
|
quote: Inderdaad, nou moet ik zeggen dat de muziek best goed is; allen de vervormde death grunts lijken gewoon niet erbij te passen. Liever gekrijs maar goe...ik moet het nog laten inzinken zeg maar. Alsnog thanx ervoor! ![]() ![]() |
|
Hate Forest - 'The Most Ancient Ones', fijne plaat hoor. Abstracte BM, de grunt zéér effectief afgewisseld met de krijs, erg hypnotische muziek... cool! Maar waarom het nou NS is? Ik kan me niet herinneren teksten gezien te hebben oid. Geen hakenkruizen-symboliek. Geen Hitler in de bandnaam of CD-titel. Heu? ![]() |
|
hmm misschien om dat de heren/heer achter hate forest zulke opvattingen heeft maar niet in zijn muziek verwerkt? ![]() |
|
Sure, maar is NSBM niet BM die het NS gedachtengoed uitdraagt? Ik bedoel, als je R&B maakt over negerinnen met grote borsten, maar je bent ook nazi, heb je dan NSR&B? ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Hahahahahaha! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Naja, ze vinden zichzelf arische black metal, maar dat vond Darkthrone ook en dat is nou ook niet bepaald NS. Maartoch heb ik ergens gelezen dat het Nazi Black was. Maargoed, van die gasten zullen we het nooit horen want ze doen niet aan interviews volgens hun label. Moet toch eens die toespraak uit 'Black God' uitpluizen ![]() Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. ![]() |
|
Alsjeblieft, Falkh. ![]() |
|
NSBM'ers moeten eens Kwelhekse proberen te pakken krijgen... die zitten met antifa op hun dak zelfs Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
quote: Misschien is het een idee dat diegenen die totaal niet weten waar ze het over hebben zich buiten de discussie houden.... ![]() ![]() |
|
Even over het Judas Iscariot/Nargaroth verhaal, volgens mij zijn die niet specifiek extreem rechts! Alhoewel ze wel erg gauw naar de wapens grijpen als ze ook maar op een een of andere manier worden beledigd, of het nou een jood, neger, turk, of amerikaan is. Ik weet niet of er hier mensen zijn die de lp van Judas Iscariot's "under de black sun" hebben. Kanwulf speelt hier ook op mee plus volgens mij twee personen van Maniac Butcher. Maar de uitspraken die daar worden gedaan zijn niet mis. Vooral de Zionisten en de gelovige mede mens krijgen het hard te verduren Immortal Pride ![]() |
|
quote: ![]() |
|
quote: ![]() |
|
lukt het? Je moeder. ![]() |
|
![]() Niet echt geloof ik.. Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Hi Sturmer, Interessante belangstelling! Ik zou je graag leren kennen en ik geloof dat wij geestver- wanten zijn. Ook belangstelling voor WP, NS en SS? Ik vind hun uniformen en laarzen schitterend. Email:e.leider@planet.nl Cuergomamotorist ![]() |
|
Het wordt steeds erger hier!! Immortal Pride ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |