|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
ik zat te denken aan een maat, maar het lijkt met onwaarschijnlijk. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: 88 is heil hitler H is 8e letter van het alfabet. 14 Adolf of zo? |
|
88 staat voor de 8e letter van het alfabet oftewel HH=Heil Hitler. En 14 slaat op "We Must Secure The Existence Of Our Race And A Future For White Children" de 14 woorden. Ik hou zelf absoluut niet van Hitler verheerlijking en Nazi-gedoe Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
wel eh.... 14 tikjes van een 44e tel in 1 maat. Daarom lijkt het me dus ook onwaarschijnlijk. nou jah, misschien mt een BPM van 2 ofzo.... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
|
|
quote: 2BPM??? Hoezo "Extreme Doom NSBM"?!?!?! |
|
en zie, zo ontstaan geheel nieuwe soorten muziek. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ah, OK thanx! Nou ja de politiek mag voor mijn smaak uit de muziek blijven. Wat dat betreft ben ik met Dwaallicht eens. |
|
quote: hahaha neonazi krijs muziek, geloof je echt in die shit??? |
|
Ik moet zeggen dat ik heel dat krieg en hail en shit geroep maar een beetje kinderachtig vind overkomen. Kan best dat het voor anderen heel serieus is, maar ik denk toch dat ze dan een beetje het realiteitsbesef verloren hebben. |
|
daarmee zeg je dat jij in de juiste realiteit leeft, zit dat even mee! |
|
Dat heb ik niet gezegd. Ik vind dat NSBM alleen een beetje vergezocht. Maar laat maar, dit draait toch weer op zo'n welles-nietus discussie uit. |
|
nsbm is gaaf, wil niet zeggen dat ik met alle ns ideeën mee eens ben, toch is het zeer interessant om daar in te verdiepen. maar uiteindelik gaat het bij mij toch meer om muziek zelfs. [Dit bericht is gewijzigd door soepkoeltoer op 14-05-2002 15:43] |
|
quote: |
|
Nee, deze dan... www.nmbs.be |
|
quote: erg leuk hoor!! |
|
Ik vond em wel grappig Waarom zijn NSBM-ers altijd zo aggressief op fora? |
|
quote: wie is hier agressief dan??en zijn er hier zo veel NSBMers dan? |
|
quote:Wel, het is vrij totalitaire muziek, en als je zoiets tof vindt, dan doe je dat meestal op een vrij totalitaire manier. Wat ik meestal irritant vind is dat mensen het betitelen als 'neo nazi schreeuwmuziek' of 'krieg en heil geroep' terwijl ze zelf nooit naar black metal luisteren. Nu ben ik zelf ook niet dol op bandjes à la SIEGHEIL1488 maar jij wordt toch ook moe ervan als mensen het telkens hebben over fag-gothic en homoseksuele zweeppakjes? |
|
Is zo ... Maar ik vind bij NSBM weer net effe een overtreffende trap. Hoe vaak is die true-or-not discussie al gevoerd door BM-ers, en je kunt aan de undersigns al zien wie er van houd. Neem Schaambaard met zijn NAZI undersign. Ik vind dat meteen weer zo agressief en haatdragend overkomen, en ik vraag me dan altijd af of ze het wel goed begrijpen. |
|
quote:Haha, die van Schaambaard is volgens mij toch echt sarcastisch hoor... omdat-ie denk ik zonder reden voor nazi uitgemaakt wordt, pleurt-ie het er zelf van tevoren even neer, heb je dat maar gehad he . Overigens is sommige NSBM echt ontzettend goed, zeer overtuigende heidense muziek... het heeft iets ontzettend overtuigends en er zit een kracht en een haat in die ik vaak mis bij andere hedendaagse BM. |
|
Het gaat mij absoluut niet over de muziek, of de ideologie. Maar over het (overdreven) agressieve gedrag van de volgelingen (denk aan een Nachtvorst e.a.), soms zijn het kereltjes van 15, 16 jaar, 2 turven hoog, die dan mij een beetje verrot schelden omdat ik die muziek rot vind. Daar stoor ik me aan, en ik zie dat vrij veelk voorkomen, en dat is jammer. Overigens zijn er ook genoeg mensen die wel 'normaal' gedrag vertonen. |
|
quote: Dat vind ik ook, da's hetzelfde gedrag dat ze vertonen als kleine turkjes eigenlijk, n'een véél te felle bek opzetten, Luister gerust naar wat je gewoon goed vind, en kom er ook maar gewoon voor uit, maar ga alsjeblieft niet zo aggressief doen, daar kan ik sowieso al niet tegen... bwaah. Smurf ze. |
|
quote: hahahaha, inderdaad. een tijdje geleden werd ik veelvuldig uitgemaakt voor nazi, vandaar. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |