![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
De natuur doet lekker wat hij wil. En houdt zich niet aan cultuur, ras, etc. ![]() |
|
Ja waren er daar maar meer van FEESTEN en ZUUPE da's geweldig! ![]() |
|
quote: ja iedereen die niet perfect is direct na de geboorte afmaken!!!!!!!! ![]() |
|
quote:Sparta? Niet perfecte kinderen voor de wolven gooien? ![]() |
|
Artikeltje over sparta: http://bks.ark11.net/sparta.htm ![]() |
|
Hetgene W_o_O ons de hele tijd voor waarschuwt is werkelijkheid geworden. ![]() //edit Trouwens dit plaatje vond ik via images.google.com toen ik "black metal" opzocht maar het is afkomstig van de antifa-site, net als dit plaatje ![]() WTF? Sinds wanneer is Goddess of Desire NSBM? ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 06-06-2003 13:41] ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Weer zo iemand die totaal niet weet waarover hij spreekt ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
ik begin steeds meer een hekel aan metal te krijgen, wanneer gaan mensen nou eindelijk eens de humor er van inzien? ![]() ![]() |
|
@ghoulliette Iedereen heeft zijn eigen visie op muziek. Warrior denkt misschien bij jou wel, "get a life". Noctiis, dork funeral is toch ook wel lachwekkend ![]() ![]() (niet dat ik daar naar luister) [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 06-06-2003 14:15] ![]() |
|
DON'T ALLOW TO BE INFLUENCED BY ANY KIND OF POLITICAL MEANINGS - - REMEMBER THE PURE WAY OF METAL metal does not need you!! zegt genoeg. Furious black death metal http://www.sammath.nl ![]() |
|
quote: Dan mag onderhand heel Elst utrecht geruimd worden ![]() ![]() |
|
quote:idd!!! ![]() ![]() |
|
quote: you said it boy ... je moet alleen wel een beetje "hart" in de muziek leggen als je het zelf maakt. Je kan niet met zijn allen vet humoreus, biertje erbij, moppen tappen en Doom Metal maken bijvoorbeeld. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
haha nee uiteraard, je moet t niet te gek maken.. maar tegenwoordig lijkt het wel alsof elke metalband zo boos mogelijk probeert te zijn.. ![]() dat trekt mij ook zo aan in folkmetal, de vrolijkheid. ![]() |
|
quote: HEIDEVOLK ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Gelukkig zijn er nog mensen op dit forum die weten dat metal niet alleen haat en geweld is. ![]() ![]() |
|
quote: Arg,pijnlijk dit Lord evil is echt voorbeeld van hoe het juist niet moet Eohl>Satan ![]() En Kafka.antifa.net.ik had ook niet anders van ze verwacht ![]() De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. ![]() |
|
quote: Hahaha volgens mij heb jij hetzelfde I.Q als dat van de gemidelde Breezer dinkende sukkel. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. ![]() |
|
quote: Ik zelf ben gek op folkmetal ![]() Ik ben juist het tegenovergestelde van al die boos kijkende bleckies. Ik geniet van de natuur om me heen de dieren etc. En folk is natuurlijk ook de muziek van onze voorouders! luister trouwens eens temnozor dat zal je wel goed vinden. ![]() |
|
Misschien moeten de mensen hier black metal maar eens gaan zien als een aparte cultuur ipv een metal cultuur... Zo ook met NSBM, het heeft dan ook totaal niks met black metal te maken. ![]() |
|
quote: nee dankje.. is toch ook een uitgesproken NS band? ik hou daar niet van ![]() |
|
Dat wel ja. Maar goed revieuw @ http://www.vampire-magazine.com/reviews.asp?id=1821&searchstring=temnozor ![]() |
|
quote: Niet slecht, maar ik zou er geen geld voor geven. ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |