|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vet hoe ie Peter Gabriel gebruikt, instant ultra brooklyn zoo. When your people matter, menstrual health matters |
|
Hoe is die nieuwe MFDOOM, bennyboy? |
|
Triple six, five, forked tongue! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Die JJDOOM? Nog niet gehoord en de reacties die ik al gehoord heb zijn zo negatief dat ik liever eerst de tientallen andere nieuwe hiphopplaten erdoor jaag. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Zijn jullie hier ook van de oldschool? Too weird to live but much too rare to die.. |
|
quote: Alleen op dinsdagen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Lekker op dreef OWW. Too weird to live but much too rare to die.. |
|
quote: Yep, maar geen Souls of Mischief. Eerder Rock La Flow, Public Enemy (uiteraard!), Big Daddy Kane, Eric B. & Rakim en oude LL Cool J. En uit de 90's de bekende klassiekers (Dr. Dre en de gehele kliek, de gehele Wu-Tang Clan, Nas, Biggie, 2Pac, ...), de southern hiphop (Street Military, Pure Devocion, Al Kapone, Crooksters, ...) en verschillende east coast-artiesten als Black Moon etc. Illmatic van Nas is mijn all-time favoriete plaat. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 25-08-2012 19:54] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Goede namen inderdaad. Boo-Yaa Tribe en Gravediggaz zijn er ook nog een paar die me te binnen schieten. Oh, en A Tribe Called Quest vind ik ook erg okee. [Dit bericht is gewijzigd door Revontulia op 25-08-2012 20:04] Too weird to live but much too rare to die.. |
|
Booya-Tribe ken ik niet, ga ik even opzoeken! Gravediggaz is ook wel vet, maar ik blijf het zien als een flauwe Wu-Tang spin-off. Bij ATCQ heeft het lang geduurd eer het kwartje viel, maar uiteindelijk kan ik goed genieten van zowel The Low End Theory als Midnight Marauders. Bij Mobb Deep wil het kwartje nog steeds niet vallen, ik verkies bvb hun laatste EP boven al het werk uit de jaren '90. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Boo-Yaa is echte old oldschool, moet je van houden en is ook niet echt in grote hoeveelheid te vinden op youtube etc. Ben benieuwd wat je ervan vindt! [Dit bericht is gewijzigd door Revontulia op 25-08-2012 20:19] Too weird to live but much too rare to die.. |
|
nee, ik hou niet van neger-voer "muziek"... I am mine own redeemer...! |
|
Enorm genoten van Public Enemy afgelopen donderdag in de Metropool! Volgens mij hebben ze zo'n 2 uur lang één bak energie over ons heengestort. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote:En nog ouder: Kurtis Blow, Doug E Fresh, Skinny Boys, Fat Boys, Roxanne Shante, alle Grandmaster Flash en Melle Mel crews etc quote:Oeh, vergeet niet de hele Native Tongue kliek: A Tribe Called Quest, De La Soul etc. En alles wat uit die tijd uit NY komt Mijn all-time favo's zijn toch wel Mos Def & Telib Kweli When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Too weird to live but much too rare to die.. |
|
Dat Boo-Yaa Tribe klinkt zelfs heel erg leuk! Heel erg catchy tracks, bedankt voor de tip quote: Daar heb ik me nooit echt in verdiept, vooral omdat ik met jaren '90 en modernere hiphop bezig ben. quote: Ik vind die dan weer veel te braaf klinken (vooral Talib Kweli, die is dodelijk saai), hoewel Mos Def nog goed uit de hoek kan komen. En godver, vergeet ik even Warren G te vernoemen... Zijn debuut is een heel dikke klassieker die helaas veel te veel vergeten wordt. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Tof dat je het leuk vindt! Too weird to live but much too rare to die.. |
|
http://www.livemixtapes.com/mixtapes/18264/riff_raff_birth_of_an_icon.html [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 26-08-2012 6:11] |
|
fuq jeh IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
@ben: Talib is vooral de man van de lyrics. Een echte knowledge rapper, zoals dat dan heet. Ik ken weinig lyricusts op zijn niveau eerlijk gezegd. When your people matter, menstrual health matters |
|
@ben: Talib is vooral de man van de lyrics. Een echte knowledge rapper, zoals dat dan heet. Ik ken weinig lyricusts op zijn niveau eerlijk gezegd. When your people matter, menstrual health matters |
|
Probeer CYNE - Time Being eens. Heel erg doordachte, filosofische en ingetogen hiphop. Maar ik het tekstuele aspect van hiphop is voor mij geen al te groot punt. Ik let meer op delivery, vibe en het maken van goede songs. Als ik sterke teksten wil, dan neem ik er wel een goed boek bij. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 26-08-2012 15:48] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Happy 21st birthday BK! (zag het je gisteren melding in het luistertopic en ben ook zo vrij geweest het in het verjaardagstopic te melden.) Too weird to live but much too rare to die.. |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |