![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Toch jammer van de rapper, die tilt het niet naar een niveau hoger zoals een ODB zou doen. Ik vind dat er nog wel een rapper bij kan, 1 is te weinig. Wel een lekker deuntje. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 20-03-2012 2:36] ![]() |
|
quote: De vorige Death Grips vond je ook niet goed? Ik vind de rapper perfect, het is een geheel eigen stijl en komt toch vrij opgefokt over (al wel een stuk minder dan op het Ex Military album). Niks mis mee, en valt niet in de "I don't give a fuck nigga" cliche's [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 20-03-2012 2:52] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote:Ik vond die wel ok, maar één rapper vult niet en zijn eigen stijl vind ik wel meevallen, beetje standaard. Met een wisselwerking tussen meerdere mompelaars krijgt het extra dimensies, kunnen ze het van elkaar overnemen. Zoiets: ![]() |
|
Maar het origineel van die track is ook niet echt overtuigend, vind ik. ![]() |
|
quote: Hmm nee, niet mijn ding... beats zijn goed en oké, Bong-Ra doet toffe producties en heeft gave projecten, maar de rappers hier zijn echt teveel van het "Uh... yo!, fok, yo check it... doe die shit" etc... vreselijke kut clichés! Ik snap wel wat je bedoelt met meer afwisseling echter, maar goed er zijn toch ook genoeg metalbands met maar 1 zanger? Ondertussen in het Death Grips kamp Wederom erg vet! Vrij zomers zelfs. Heb echt zin in 't nieuwe album. quote: Bevalt 't een beetje? Goede koptelefoon maakt 't nog vetter moet ik zeggen.. Fijn album [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 29-03-2012 1:58] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Even wat shit zitten luisteren ![]() quote: Best vet die combi, maar op de een of andere manier vind ik de twee blanke rappers toch wat door de mand vallen. Naar een paar nummers heb ik het wel gehoord allemaal, en vallen de kleine imperfecties en de toch wat zwakke teksten me teveel op. Vind wel deze 'horror' manier van stoerdoen overtuigender dan hoe het normaal gaat. quote: En hier werkt het dus gewoon lekker niet. Wat een kutflow. quote: Joker is wel echt dikke kitsch zeg ![]() Andere twee wel OK. quote: Deze gaat ook wel goed. quote: Heel kut. Beetje grote stoere stem opzetten die hij niet heeft. Buh buh buh buh. quote: Hoewel ik dat soort dingen goed zou moeten kunnen trekken, komt deze toch niet helemaal over. Blijft alsnog wat teveel in het repetitieve beat-stramien hangen. Wel apart, ja ![]() quote: Cool! quote: ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Death Grips heeft hun eigen nieuwe album gelekt op soundcloud en youtube... ben benieuwd wat sony/epic records daarvan gaat vinden http://soundcloud.com/deathgrips/sets/the-money-store ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Transcendental hipsterhopavondje Argh: http://www.doornroosje.nl/ProgrammaDetail.aspx?eventid=1242904&id=1158722 ![]() |
|
quote: heb je al eens naar black en death metal geluisterd? signature ![]() |
|
quote: Heb er nog steeds niet echt de tijd voor genomen, maar vannacht heb ik toch eens dat eerste nummer geluisterd. Wtf, echt vet. Rapper lijkt op het eerste gehoor niet zo speciaal te zijn, maar de productie maakt veel goed. ![]() |
|
quote: Rapper sluit uiteindelijk wel aan bij de sfeer van het geheel vind ik! Ik ga 't nog even luisteren nu trouwens haha Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Daar lopen inderdaad ook meer dan genoeg volslagen incapabele lui rond die zichzelf heel wat vinden en op onverklaarbare wijze nog dik geld binnen harken met hun bagger ook. Goed gevonden vergelijking ![]() quote: Haha, wat een actie... Luisteren dan maar ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Wordt mooi op het Bevrijdingsfestival! ![]() |
|
![]() |
|
quote: dacht ik ook! signature ![]() |
|
quote: Haha, nice. ![]() |
|
Yes! ![]() |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Vroeger was zéker niet alles beter. ![]() |
|
Finse hiphop met refreintje ![]() ![]() |
|
Tof! Nieuwe Fresku! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 09-05-2012 16:37] ![]() |
|
Nieuwe Fresku op Spotify. ![]() |
|
![]() |
|
quote: Was vanochtend bij Chiel Beelen. Klonk leuk hoor! Subtiel kamerolifantje ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |