|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Nog nooit van gehoord, kllnkt best dope When your people matter, menstrual health matters |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
|
|
|
|
|
1. AMB - The Garcia brothers 2. Dark lotus - The mud, water, air and blood 3. Army of the pharaohs - In death reborn / Heavy lies the crown 4. Onyx - #wakedafucup 5. Boondox - Abaddon (Run the Jewels - Run the Jewels 2 klinkt ook gaaf maar dit heb ik nog niet goed genoeg geluisterd) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Wow, die nieuwe EP van Aesop Rock (twee nummers slechts) is écht gaaf. Ben nu ook wat ouder werk aan het uitproberen, dat slaat meteen aan. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Check Labor Days, ge-wel-dige schijf. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Wiggerz When your people matter, menstrual health matters |
|
1eKeuz, lid van de Noord-Hollandse rapformatie Korps Der Plagen, released binnenkort een nieuwe solo EP, genaamd 'Jekyll en Hyde'. Hieronder de eerste clip en de EP is via onderstaande link te bestellen. http://hiphopmerch.nl/product/1ekeuz-jekyll-en-hyde-album/ http://www.korpsderplagen.nl/ [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 18-01-2015 17:09] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Fans van OG Maco hier? Ik kan niet stoppen met luisteren naar U Guessed It. Zit erg veel spanning in dat nummer. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
OG Maco helaas nog geen echte kans gegeven. Maar wat ik er voorlopig al van gehoord heb klinkt niet echt goed. Ben bezig met de gehele Nas-discografie door te nemen. Bevalt me veel beter dan verwacht. De Illmatic-genialiteit haalt hij voorlopig al tot in 2001 niet meer, maar het is wel een extreem goede mc. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Heeft iemand hier misschien enig idee waar ik Circle of the tyrants (Necro, Ill Bill, Goretex en mr. Hyde) ergens kan krijgen? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
|
|
Ach, en nu ik hier toch ben... I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik vind de samenwerking tussen Ghostface Killah en BADBADNOTGOOD erg lekker klinken. Nu nog een keer een hele MF DOOM & BADBADNOTGOOD plaat, dat lijkt me echt fantastisch! [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 26-02-2015 19:23] |
|
Godver ja, daar kijk ik naar uit! Hopelijk haalt Ghost zijn Supreme Clientele-niveau weer. De enige plaat van hem die ik echt goed trek. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
De plaat is trouwens al volledig te beluisteren via Soundcloud. |
|
Zijn hier mensen ook helemaal gek van die nieuwe Kendrick Lamar? Ik zie alleen maar mensen die het het beste hiphopalbum van het decennium noemen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik vind hem erg goed, maar bij uitspraken als ''hip-hopalbum van het decennium'' kan ik alleen maar hard lachen. De plaat is verdomme nog maar twee dagen uit, dan weet je dat toch nog niet? [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 18-03-2015 19:41] |
|
quote: Ik vind hem voorlopig ernstig goed. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik eigenlijk ook wel. Ontzettend aanstekelijke instrumentals en heerlijke productie. Ik vind het concept van het album echt goed uitgedacht met dat gedicht wat zich steeds uitbreidt, uitendelijk uitdraait op een gesprek met 2pac en dan de albumtitel verklaart. Dat is gewoon mooi. Goede lyrics, goede onderwerpen. Mooi. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 18-03-2015 22:47] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Klopt wat je zegt! Vind het zelf erg goed hoe hij een enorm doordachte plaat weet te maken zonder dat het ergens gevoel of spontaniteit verliest. En die funk! Whoo! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |