|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
Misschien al gepost, maar ik vind dit gaaf. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Nee, vet! Kende die muzikanten al wel, maar wist niet dat Tyler ze had opgezocht. |
|
Wel leuk. |
|
die witte onderhemdjes vind ik echt niet kunnen. maja, ik ben dan ook jou niet signature |
|
Oh, dat vond ik nou juist zo leuk! |
|
jij hebt ook een mooi figuur signature |
|
Dankjewel, jij mag er ook wel zijn. |
|
ja, maar jij MOET er zijn signature |
|
|
|
Hedde Druksop en die skit daarvoor, Tijd voor creativiteit, #Echte Tories en Sukkels zijn echt gout. Dank u wel, Schaep. |
|
Tof, graag gedaan! Op zijn vorige album staan ook wel sterke nummers, vind ik. |
|
Andere tracks vind ik echt bagger. Dit zijn ook juist de tracks waarin hij mensen afzeikt en pissig is. Zal die oude eens proberen dan. |
|
Ja klopt, ik vind zijn wat meer persoonlijke tracks vaak juist wel sterk. Kutkop kan je dan waarschijnlijk ook wel waarderen. Ik vind Twijfel zijn sterkste nummer. |
|
Godver, dit album vind ik écht heel gaaf Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Lekker! |
|
Ik vind het wel leuk, maar aan de andere kant moet ik er een beetje van overgeven. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Omdat het zo hip is allemaal? |
|
yeah yeah yeah bar mitswa yeah mazzeltov de vocals erg vooraan in de mix boom bap nineties I DON'T EVER HAVE TO SAY THANK YOU CUZ I SHANK YOU IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
|
|
hee even een vraagje he, weet niet of iemand me kan helpen maar... weet iemand feesten/locaties waar ze nog oldschool (80's/early 90's) hip hop draaien, met vinyl? Ik zou dat ook wel weer eens willen, maar ik ben niet bekend met de scene (voor zover die bestaat?) ook als je een tip hebt voor een site/forum dan paas maar even door. thanks |
|
Op plekken als http://www.hiphopinjesmoel.com/magazine/agenda zie ik alleen maar gebruikelijke optredens voorbijkomen. Zou tof zijn als het nog wordt gedaan ja! |
|
quote: Godver, wat geniaal! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |