|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jezus, ik ook wel. |
|
Ook wel voor die nieuwe track. Edit: Zie twee hierboven. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 02-03-2012 21:36] |
|
quote: Welk album? Ik ben vooral fan van Kush & OJ. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
nice aj moe kakken moej kakken |
|
Inderdaad... ik lees net dat het over zijn pa gaat. Meer van dit soort hiphop: een inhoudelijke boodschap ipv. dat mainstream egotrip-geneuzel. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Als je het liever wat harder hebt (...): Maar geef mij dan toch maar ego-tripgeneuzel. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Nieuwe Big K.R.I.T.-mixtape. Maar eigenlijk is het (zoals al zijn andere tapes) gewoon de stempel 'album' waard. http://www.datpiff.com/Big-KRIT-4eva-N-A-Day-mixtape.313128.html Hij is echt één van mijn favoriete artiesten. Kan erg goed producen en heeft een heel erg goede zang en flow. Briljante kerel. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ongelofelijk dat dit zo onbekend is: Passage & The Bomarr Monk, helemaal verliefd op dat geluid. Ben heel erg benieuwd of iemand me artiesten kan vertellen met een vergelijkbaar geluid, één album is toch wat weinig. [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 09-03-2012 10:15] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
LEKKER AGRESSIEF |
|
Jezus wat hard. |
|
Ja godverdomme, vette mixtape ook! Een Waka Flocka die wel kan rappen I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Die moet ik dan nog even checken! quote: Dat was Rolling Papers! |
|
quote: Gewoon al zijn tapes checken. Erg vette schijven! quote: Plaat heeft een aantal topsongs, maar ook wel erg kutte tracks. Kush & OJ is stukken beter. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Dankjewel man, ik ga er achteraan! |
|
quote: Album versie Hard! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 13-03-2012 23:32] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Nog meer experimentele (glitch) HipHop Volledig album, misschien al eens voorbij gekomen maar geen zin om topics door te spitten. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Doe dan gewoon de nieuwe. |
|
quote: Schaep en co. Dit moeten jullie checken! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Nee. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik heb het opgesnord, binnenkort eens in de speler plakken I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Goede tip dit, vet album! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |