![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jezus, ik ook wel. ![]() |
|
Ook wel voor die nieuwe track. Edit: Zie twee hierboven. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 02-03-2012 21:36] ![]() |
|
quote: Welk album? Ik ben vooral fan van Kush & OJ. ![]() |
|
nice aj moe kakken moej kakken ![]() |
|
Inderdaad... ik lees net dat het over zijn pa gaat. Meer van dit soort hiphop: een inhoudelijke boodschap ipv. dat mainstream egotrip-geneuzel. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Als je het liever wat harder hebt (...): Maar geef mij dan toch maar ego-tripgeneuzel. ![]() |
|
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Nieuwe Big K.R.I.T.-mixtape. Maar eigenlijk is het (zoals al zijn andere tapes) gewoon de stempel 'album' waard. http://www.datpiff.com/Big-KRIT-4eva-N-A-Day-mixtape.313128.html Hij is echt één van mijn favoriete artiesten. Kan erg goed producen en heeft een heel erg goede zang en flow. Briljante kerel. ![]() |
|
Ongelofelijk dat dit zo onbekend is: Passage & The Bomarr Monk, helemaal verliefd op dat geluid. Ben heel erg benieuwd of iemand me artiesten kan vertellen met een vergelijkbaar geluid, één album is toch wat weinig. [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 09-03-2012 10:15] Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
LEKKER AGRESSIEF ![]() |
|
Jezus wat hard. ![]() |
|
Ja godverdomme, vette mixtape ook! Een Waka Flocka die wel kan rappen ![]() ![]() |
|
quote: Die moet ik dan nog even checken! ![]() quote: Dat was Rolling Papers! ![]() |
|
quote: Gewoon al zijn tapes checken. Erg vette schijven! quote: Plaat heeft een aantal topsongs, maar ook wel erg kutte tracks. Kush & OJ is stukken beter. ![]() |
|
quote: Dankjewel man, ik ga er achteraan! ![]() |
|
quote: Album versie Hard! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 13-03-2012 23:32] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Nog meer experimentele (glitch) HipHop Volledig album, misschien al eens voorbij gekomen maar geen zin om topics door te spitten. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Doe dan gewoon de nieuwe. ![]() |
|
quote: Schaep en co. Dit moeten jullie checken! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote:Nee. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Ik heb het opgesnord, binnenkort eens in de speler plakken ![]() ![]() |
|
quote: Goede tip dit, vet album! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |