IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Hiphop 3 Vorige pagina | Volgende pagina
MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 15-08-2016 19:50 by MetalJan Profiel van MetalJan

Laatst het album Black Sunday van Cypress Hill opgepikt. Luistert lekker weg.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 16-08-2016 0:55 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 15 augustus 2016 19:50 schreef MetalJan het volgende:
Laatst het album Black Sunday van Cypress Hill opgepikt. Luistert lekker weg.


Staat bol van de vette tracks. In mijn geval ook keihard gekleurd door jeugdsentiment.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 16-08-2016 8:26 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

@Ben, Bedankt voor de tips dude! Ik ervaar JMT niet echt als extreem over de top en duister eerlijk gezegd. Maar ik ga zeker eens zitten voor Mobb. Van JMT ken ik overigens alleen Violent by Design.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 16-08-2016 18:02 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Mobb Deep gaat er in als zoete koek, thanks. Zal die andere tip ook nalopen



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-08-2016 12:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos




k


signature


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 02-09-2016 21:13 by De Vieze Man Profiel van De Vieze Man

Atari has been an iconic name in video games for decades, getting its start in the late ’70s with the Atari 2600 and producing several classics over the past few years. Now, on the heels of its PC release Atari Vault (which celebrates its classic arcade legacy), the company is taking a unique step into the world of music.

The publisher has announced today in a press release that it has entered an agreement with producer and rapper RZA, who is also a member of the famed Wu-Tang Clan. Together, they’ll work to compose and record an album that celebrates the historic legacy of the company, featuring sounds and music from several Atari games.

Considering how much RZA is a fan of video games, this partnership seems like a logical step, and it allows him to show his appreciation for the brand. “I’m so excited to work on these iconic games to deliver what I believe will be one of my best albums,” he said in a press statement. “I am going to invite some of my friends to join me and it will be Game On with the first beat!”

http://www.alistdaily.com/media/atari-ceo-discusses-taking-brand-recognition-beyond-video-games/




VIESPEUK!!!


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-09-2016 21:17 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 02-09-2016 22:06 by De Vieze Man Profiel van De Vieze Man

Idd. Erg benieuwd, erg!




VIESPEUK!!!


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-09-2016 8:02 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 3 augustus 2016 23:50 schreef -Sirius- het volgende:
Dankzij Rich Chigga op deze gekomen. Tyfus wat gaaf. Ze hebben veel mixtapes uitgebracht en er zitten m.i. hele vette nummers tussen.




En nog een fijne:



Als ik YouTube in mijn browser (ipv de app) afspeel krijg ik wel de goede link...


Ik dacht: "Die man kraamt onzin uit, weer zo'n vaag troepje rappers", maar eens het onder je huid kruipt is het wel een heel erg vette boel. Dat Paris-nummer is zeer sterk, de EP's Radical $uicide en Black $uicide zijn minstens even goed.

Op deze ga ik heel hard:


Ze hebben goed geluisterd naar Bones, maar weten het extra smerig te maken. Heerlijk punky vibe ook. De Drie Zes Mafia mag tevreden zijn.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-09-2016 20:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

dat kan slechter idd


signature


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 28-09-2016 15:38 by iPim (Administrator) Profiel van iPim



Vandaag te streamen gezet.

Klinkt als een klassieker, wat een absurde productie.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 28-09-2016 18:59 by HierIsMike Profiel van HierIsMikehttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 28 september 2016 15:38 schreef iPim het volgende:

Klinkt als een klassieker, wat een absurde productie.


De productie is echt gruwelijk goed, deze plaat had ik als instrumentals ook ronduit fantastisch gevonden. Er is ook veel geld in de productie van de plaat gestoken, blijkbaar 70,000 dollar in de samples alleen!



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 28-09-2016 20:56 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Hoe slecht die uitspraak ook klinkt, ik ben echt "vet siked" voor die plaat. Danny!


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 29-09-2016 9:16 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Ik geloof dat Danny Brown in de auto opweg naar Berlijn op stond. Mijn conclusie was toen: hele vette beats. Maar wat een irritant mannetje.



bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 29-09-2016 14:47 by bokkie666 Profiel van bokkie666

Ik vond Flavor Flav al een irritante stem hebben, maar die Danny Brown is nog erger.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 29-09-2016 14:49 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Small sigh of relief. Ik ben niet de enige dus.



bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 29-09-2016 14:51 by bokkie666 Profiel van bokkie666

Al heb je een productie van een miljard, dit maak je gewoon nooit meer goed.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 29-09-2016 15:33 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

Ik begrijp waar jullie je aan storen, heren. Ik heb zelf ook moeite met de stem van Danny Brown. Dit is echter de eerste plaat van hem die ik moeiteloos van begin tot eind kan pruimen. Voor mij heeft het geholpen om nummers te luisteren waarop hij een verse heeft als feature. Zoals op Sour Soul van Ghostface Killah en Cancer for Cure van El-P. Zo wen je een beetje aan z'n stem.

Daarnaast heeft hij veel variatie in z'n stem, hij heeft veel verschillende "typetjes". Uniek.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 29-09-2016 15:42 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Hij lijkt heel vaak op Donald Duck die heel hevig aan de coke zit. Maar ik vind het zeer goed passen bij die punkenergie die hij in een hoop nummers heeft.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 29-09-2016 19:23 by HierIsMike Profiel van HierIsMikehttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 29 september 2016 15:42 schreef BenKnuckles het volgende:
Hij lijkt heel vaak op Donald Duck die heel hevig aan de coke zit. Maar ik vind het zeer goed passen bij die punkenergie die hij in een hoop nummers heeft.


Ben ik het helemaal mee eens. Deze plaat is iets trager, maar zijn manische delivery maakt de boel af en toe behoorlijk verwrongen. Ook wisselt hij af met zijn ''low-key'' raps, bijvoorbeeld op de track Tell Me What I Don't Know.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 09-10-2016 10:43 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Deze staat weer in stevige rotatie hier. Tha Carter III is stiekem toch een classic.





I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 09-10-2016 12:02 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Zijn er meer hip hop fans die zich wel eens stiekem zorgen maken over wat t effect van al die verheerlijking van gang violence, seksisme, vreemd gaan, wapens gebruiken etc etc heeft? Ik kan me niet voorstellen dat iedereen alleen maar de rhyme skills bewondert maar de inhoud verder niet goedkeurt. Rap sterren en fans en reviewers zijn volgens mij vergeleken bij alle andere muzieksoorten zo'n beetje de meest gewelddadige, roddelende en agressieve groep. Ja ze zijn een afspiegeling van de maatschappij, maar ze versterken de negatieve elementen van die maatschappij met hun verheerlijking.


When your people matter, menstrual health matters


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 09-10-2016 12:11 by nark Profiel van nark

quote:
Op 9 oktober 2016 12:02 schreef Fusion het volgende:
Zijn er meer hip hop fans die zich wel eens stiekem zorgen maken over wat t effect van al die verheerlijking van gang violence, seksisme, vreemd gaan, wapens gebruiken etc etc heeft? Ik kan me niet voorstellen dat iedereen alleen maar de rhyme skills bewondert maar de inhoud verder niet goedkeurt. Rap sterren en fans en reviewers zijn volgens mij vergeleken bij alle andere muzieksoorten zo'n beetje de meest gewelddadige, roddelende en agressieve groep. Ja ze zijn een afspiegeling van de maatschappij, maar ze versterken de negatieve elementen van die maatschappij met hun verheerlijking.




In wezen niet veel anders dan gelovigen die in de bijbel geloven door er uit te halen wat ze het beste voor zich zelf kunnen gebruiken lijkt mij, van waar deze vraag Fusion?


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 09-10-2016 13:25 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Vermoeiend de hele tijd dat geloof erbij halen, en dan nog dat betekenisloos 'vanwaar je vraag' om net te doen alsof je behalve wat commentaar op geloof spuien ook daadwerkelijk iets te melden had



When your people matter, menstrual health matters


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 09-10-2016 16:08 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

Ik vind het een beetje een kutverhaal, Fusion. Als ik naar Burzum luister, ben ik niet pro kerkverbranding.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen