IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Hiphop 3 Vorige pagina | Volgende pagina
iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 19-07-2016 17:49 by iPim (Administrator) Profiel van iPim



Deze reactievideo?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 21-07-2016 15:24 by iPim (Administrator) Profiel van iPim



Deze plaat is HARDT


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-07-2016 11:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 19 juli 2016 17:49 schreef iPim het volgende:


Deze reactievideo?


He found a way to say nigga without sayin' nigga


signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 22-07-2016 11:24 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/



Heerlijke east coast flow, lekkere mix van oldskool met nieuwere sound, mooie stem, goede teksten. En ja, hij is christen, dus niet geen bitches en hoes, maar ipv leuke zelfspot en geen attitude van hier tot Compton.


When your people matter, menstrual health matters


-Sirius-
Usericon van -Sirius-
Posted 22-07-2016 13:00 by -Sirius- Profiel van -Sirius-

quote:
Op 19 juli 2016 17:49 schreef iPim het volgende:


Deze reactievideo?


Yep! Zitten een paar sympathiek ogende gasten bij. Tory Lanez, Desiigner (ik ben jaloers op zijn space LOL) en met name de reacties van Flatbush Z (let op het verschil in hun gezichtsuitdrukkingen zodra Chigga begint te rappen) zijn geweldig.

Vet nummer van Chigga, thnx Hypnos. Het zijn wederom de Aziaten die voor een glimlach zorgen.....nu in de enigszins trieste zwarte hiphopcultuur. Het debiele daarvan zet een paar van die gasten in die reactievideo hopelijk wat aan het denken......alhoewel

Kijk dit dan.....in een notendop wat er momenteel verkeerd gaat in NL (zonder dit topic een politieke lading mee te geven). Wat een indrukwekkende rust straalt Salah trouwens uit.

http://youtu.be/PgFBbLI_kyg

Hoe krijg je een YT preview? Lukt ook niet met de [YT] tags. Ik deel een video en kopieer de link. Overigens wel vanaf een tablet. In de gequote video zie ik een anders opgebouwde URL staan.


[Dit bericht is gewijzigd door -Sirius- op 22-07-2016 13:27]


Serve another god......lose another dream


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 22-07-2016 13:22 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Wat is die mocro rap toch ongelooflijk slecht.

En idd die Salah reageert mooi rustig. Ben 't met veel van wat ie zegt eens.

En die Ismo is t prototype van de moderne opgefokte 'cultuur-moslim'. Doet alles wat van zijn geloof niet mag, behalve bidden, geen varkensvlees eten en Joden en homo's haten.... Vreemd.


When your people matter, menstrual health matters


-Sirius-
Usericon van -Sirius-
Posted 22-07-2016 13:52 by -Sirius- Profiel van -Sirius-

Exact dat mbt Ismo ja. Dit was bij wijze van spreken dé ideale kans voor Salah om dat opgefokte ventje op z'n plek te zetten op nationale TV. Zou hij dat gastje achter de schermen hebben aangesproken? De invloed van een Ismo dient gezien het aantal YT views niet onderschat te worden.

Rich Chigga....aka Brian Imanuel is geweldig......

https://youtu.be/IZ1Jw5LzBAo

Let goed op!! Er zit m.i. wereldse flauwe humor in.

[Dit bericht is gewijzigd door -Sirius- op 22-07-2016 13:53]


Serve another god......lose another dream


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-07-2016 20:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-07-2016 22:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 26-07-2016 23:25 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

quote:
Op 22 juli 2016 13:00 schreef -Sirius- het volgende:
Yep! Zitten een paar sympathiek ogende gasten bij. Tory Lanez, Desiigner (ik ben jaloers op zijn space LOL) en met name de reacties van Flatbush Z (let op het verschil in hun gezichtsuitdrukkingen zodra Chigga begint te rappen) zijn geweldig.

Vet nummer van Chigga, thnx Hypnos. Het zijn wederom de Aziaten die voor een glimlach zorgen.....nu in de enigszins trieste zwarte hiphopcultuur. Het debiele daarvan zet een paar van die gasten in die reactievideo hopelijk wat aan het denken......alhoewel

Kijk dit dan.....in een notendop wat er momenteel verkeerd gaat in NL (zonder dit topic een politieke lading mee te geven). Wat een indrukwekkende rust straalt Salah trouwens uit.

http://youtu.be/PgFBbLI_kyg

Hoe krijg je een YT preview? Lukt ook niet met de [YT] tags. Ik deel een video en kopieer de link. Overigens wel vanaf een tablet. In de gequote video zie ik een anders opgebouwde URL staan.



[youtube] URL [slash youtube]

Ook even dat interview gecheckt en het stukje dat daar automatisch na afgespeeld wordt. Wat jullie zeggen eigenlijk. Wat me met name opvalt is dat Salah enorm welbespraakt is (los van dat hij accentloos is, ik heb het puur over nuance en woordenschat).

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 26-07-2016 23:26]



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 26-07-2016 23:29 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Te lui om terug te lezen, maar: meer liefhebbers? Ik heb dit kortgeleden als relatieve hiphop-leek ontdekt. Smaakt me goed. De hele plaat is geweldig. Zowel de ietwat lofi beats als de flow. En oja. De lyrics.



[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 26-07-2016 23:30]



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 27-07-2016 9:34 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

En in het kader van beter laat dan nooit heb ik zojuist Jedi Mind Tricks - Violent by Design ontdekt. Wat een gigantische bazenplaat zeg. Hele vette (post) 36 Chambers vibes.



WMP
Usericon van WMP
Posted 03-08-2016 23:00 by WMP Profiel van WMP

Countryrap of westernhiphop of weet ik het in wat voor hokje je het wil stoppen, maar het klinkt zeker niet verkeerd.



-Sirius-
Usericon van -Sirius-
Posted 03-08-2016 23:50 by -Sirius- Profiel van -Sirius-

Dankzij Rich Chigga op deze gekomen. Tyfus wat gaaf. Ze hebben veel mixtapes uitgebracht en er zitten m.i. hele vette nummers tussen.




En nog een fijne:



Als ik YouTube in mijn browser (ipv de app) afspeel krijg ik wel de goede link...


Serve another god......lose another dream


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-08-2016 18:43 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Grunn:



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 08-08-2016 17:05 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 26 juli 2016 23:29 schreef Dirge for november het volgende:
Te lui om terug te lezen, maar: meer liefhebbers? Ik heb dit kortgeleden als relatieve hiphop-leek ontdekt. Smaakt me goed. De hele plaat is geweldig. Zowel de ietwat lofi beats als de flow. En oja. De lyrics.



Al meerdere keren wat nummers van geprobeerd, maar ik trek het echt niet. Niet echt (een van) de stijl(en) hiphop die ik verkies. EL-P heeft later wel vette beats geleverd, maar hier voel ik het niet.

Als je dit vet vindt, ga dan zeker achter Funcrusher Plus van Company Flow aan. En zo valt er wel te wennen aan alle Def Jux-platen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 08-08-2016 18:53 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Bedankt voor de tip. Non stop aan de Jedi Mind hier. Heb je een ultieme tip voor me in die richting/36 Chambers vibes?



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 12-08-2016 12:45 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Moeilijk, gezien ik echt geen fan ben van Jedi Mind Tricks. Veel te bombastisch, stukken té over the top. Gewoon niet leuk meer. Maar af en toe heb ik er wel zin in en lijk ik het wel te trekken, voor heel even. Dus bedankt, ik voel weer zo'n bui aankomen.

Maar gezien ik dus een veel grotere fan ben van 36 Chambers (één van mijn all-time favorieten) en je gezien die JMT fan lijkt te zijn van grimmige, hardcore hiphop, zou ik zeggen: Mobb Deep - The Infamous. Donkerste hiphop-album ooit uitgebracht, al moet het even groeien.

En als je de producties van Jedi Mind Tricks goed vind, moet je Canibus - Rip the Jacker eens proberen. Is diezelfde beatmaker als die van Jedi Mind Tricks (Stoupe), maar met een andere rapper. Canibus zelf is een hopeloos geval geworden, maar op die plaat rapt hij alles nog aan flarden. Al is het zeker niet zo donker als JMT.

Verder:
GZA - Liquid Swords
Raekwon - Only Built 4 Cuban Linx (de eerste)
Apollo Brown & OC - Trophies

[post te lang]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 12-08-2016 13:08 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

+1 voor Mobb Deep - The Infamous

Wát een plaat. Inderdaad redelijk in hetzelfde straatje. Ik zou zeggen dat het iets meer 'reality' gangster is dan 36 chambers. Maar met gastbijdragen van de GFK, Raekown en Nas kan het echt niet meer stuk.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 12-08-2016 13:11 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Dat reality gangster klopt, goed opgemerkt. 36 Chambers moet het hebben van de kung-fu, The Infamous is bittere realiteit.

Die plaat is gewoon te hard. Magnifiek. Krijg nog iedere keer kippenvel als ik hem hoor. Dat eerste nummer alleen al


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 12-08-2016 13:13 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 12 augustus 2016 13:11 schreef BenKnuckles het volgende:
Die plaat is gewoon te hard. Magnifiek. Krijg nog iedere keer kippenvel als ik hem hoor. Dat eerste nummer alleen al


Ik leg hem nu ook meteen weer op. Ik vind de intro van Survival of the Fittest altijd het kippevel momentje waarbij ik mezelf realiseer dat ik naar een geniale plaat aan het luisteren ben.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 12-08-2016 14:23 by iPim (Administrator) Profiel van iPim



Zo vet.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 12-08-2016 15:00 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Af-grij-se-lijk. Als een soort lauwwarme Catamaran snack welke net overreden is door de plaatselijke vuilniswagen.


When your people matter, menstrual health matters


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 12-08-2016 15:04 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 12 augustus 2016 15:00 schreef Fusion het volgende:
Af-grij-se-lijk. Als een soort lauwwarme Catamaran snack welke net overreden is door de plaatselijke vuilniswagen.


Zo dacht ik er ook over toen ik het voor het eerst hoorde

Maar toch heeft het iets.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-08-2016 23:32 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 12 augustus 2016 14:23 schreef iPim het volgende:


Zo vet.

Vreselijke track Maar Trinidad James doet het wel weer goed en A$AP Rocky is wel weer een baas. Heerlijke rapper. French Montana is, zoals altijd, bijzonder matig. Geen idee waar zijn faam vandaan komt.

Al is deze track dan weer zo ignorant dat het leuk wordt.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen