|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
gunplay Pop Dat Freestyle vs riff raff sour and gunpowder + zelfde sample YAY IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Deze clip is mijn lievelings. |
|
Rap Game Varg Vikernes |
|
RAP GAME GEERT WILDERS IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
SWAG [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 13-09-2012 0:39] |
|
het is echt een probleem die loverboys IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Rap Game Ali B |
|
RAP GAME CP'86 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
RAP GAME GIEL MONTAGNE IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Blijft vet! |
|
kennen we deze nog?? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Klinkt goed ja, ga ik meer van opzoeken. Precies mijn straatje. Jazzy samples / donkere sfeer Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Momenteel lijk ik dat Juggaknots niet echt te trekken. Toch die plaat maar eens binnenhalen, je weet nooit. Dit is, op Dr. Dre na, de grootste baas van de hiphopwereld: Producet fantastische beats, heeft een geweldige karakteristieke zang en een heerlijke (gevarieerde) flow. Brengt ook jaarlijks een album, een mixtape en een aantal gastverses uit. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Trek ik dan weer ontzettend slecht vanwege modernheid, electronische beats en synths, zang refreintjes etc. Ik denk dat het wel duidelijk is dat ik van een generatie eerder ben en ben opgegroeid met een ander beeld van Hiphop dan jij, niet dat het wat uitmaakt overigens. Ik zet dit plaatje nog maar eens op; Prince Paul productie/beats FTW! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 19-09-2012 1:19] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik word toch meer aangetrokken door het muzikale uit de southern scene (die overigens ook al vroeg in de jaren '90 begon) dan door de grauwe factor in veel east coast hiphop uit de 90's. Al is dat laatste ook heel erg goed. Veel beter dan metal, dat hiphopgedoe. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
ik kan echt niets met Zro. Get crunk you wouldn't make it to the trunk. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Get out the continental before I get mental. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Had gedacht dat jij er wel iets mee zou kunnen. Wat nu gedaan met mijn leven? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
nnn signature |
|
Hipster killing! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |