IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Hiphop 3 Vorige pagina | Volgende pagina
Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 08-12-2016 13:57 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

That shit happens. Blij dat ik niet de enige ben hier .



HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 26-12-2016 11:07 by HierIsMike Profiel van HierIsMikehttp://hierismike.wordpress.com/

De derde Run the Jewels-plaat zou officieel pas op 13 januari verschijnen, maar gisteren werd het album door de groep online gezet om te streamen en als gratis download aangeboden.




BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 26-12-2016 23:21 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Naar die RTJ ben ik heel benieuwd! Moet wel de vorige platen nog een paar keer draaien, het kwartje viel laat.

In tussentijd is er in dit topic veel nood aan DJ Screw. Belangrijke heer. Belangrijke sound.



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 30-12-2016 18:40 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Hard. Niet gedacht dat hij toch goede nummers kon maken.



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 03-01-2017 11:17 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Kijken er nog mensen Hip Hop Evolution op Netflix? Mini docu-serie over de roots en de (hoe kan het ook anders) evolutie van hip hop. Als leek interessant. Voor jullie ongetwijfeld minder, maar ik tip 'm toch. Lekker puh.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 03-01-2017 15:36 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Dat is durven...

Maar thanks voor de tip! Altijd wel interessant om dat soort docu's en films te zien. Straight Outta Compton gaf mij een gigantische N.W.A-hype, dus die dingen werken.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-01-2017 15:41 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 3 januari 2017 11:17 schreef Dirge for november het volgende:
Kijken er nog mensen Hip Hop Evolution op Netflix? Mini docu-serie over de roots en de (hoe kan het ook anders) evolutie van hip hop. Als leek interessant. Voor jullie ongetwijfeld minder, maar ik tip 'm toch. Lekker puh.


Ja, alles gezien


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 03-01-2017 15:46 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Klinkt interessant! Ik luister al hip hop sinds begin jaren 80 dus zal veel herkennen


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 03-01-2017 16:16 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Voor de echte whiggaz onder ons... deze is ook standaard om minimaal één keer gezien te hebben, ik heb volgens mij de bijbehorende boeken nog ergens liggen haha:



Scene points als je de sample herkent van Moskou Def & Talib Kweli Are Blackstar


When your people matter, menstrual health matters


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 03-01-2017 16:53 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Heb ik ooit eens gezien geloof ik. In andere woorden, moet nog maar ns! Thanks voor de 'tube.



XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 06-01-2017 13:19 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Top 5je van 2016:

1. La coka nostra - To thine own self be true


2. G-mo skee - Filthy spiritbomb


3. Mr. Hyde - Evil never dies


4. Lex the hex master - Contact


5. Reel wolf - The Underworld pt. 2



I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-02-2017 16:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



wow


signature


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 28-02-2017 16:28 by HierIsMike Profiel van HierIsMikehttp://hierismike.wordpress.com/

Dälek staat op Roadburn dit jaar, de allereerste hip-hopact ooit op het festival!



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 28-02-2017 16:54 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Zeker niet misplaatst


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 28-02-2017 18:25 by HierIsMike Profiel van HierIsMikehttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 28 februari 2017 16:54 schreef BenKnuckles het volgende:
Zeker niet misplaatst


Dat gaat denk ik wel een succes worden!

In 2015 had Maryland Deathfest besloten om Mobb Deep aan de line-up toe te voegen, daar stond namelijk een apart optreden van gepland, maar uiteindelijk hebben ze het ook gewoon bij het festival gedaan voor metalheads die van hip-hop houden. Bleken uiteindelijk ook meer metalfans dan hip-hopliefhebbers bij aanwezig te zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 28-02-2017 18:25]



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 13-03-2017 9:59 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Nice!
Kan best inderdaad. Clipping. was ook heel vet op Incubate.

Laatste dagen ineens flink aan de Biggie. Geen idee waaorm, maar door de R&B zangeresjes altijd gedacht dat die dude West Coast was. Even los daarvan, die smooth ass beats stonden me niet echt aan. Maar ik ben hooked nu. Door One more Chance. Die stond op die mixtape die ik in de auto heb liggen. Beste flow ever. Dayum. En de beats blijken ook voor een groot deel fijn wel. Dude had skills.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 13-03-2017 10:01 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Overigens door de muziek gehyped om de film te kijken. Omgekeerde wereld. Die was overigens niet meer dan aardig.



TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 13-03-2017 10:02 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

Hip hop.. doe mij maar alleen alles wat Wes Nihil, Tef Wesley, Necro, Mr Hyde, en Danny Diablo en die hele Ill roc crew gasten uitbrengen.

[Dit bericht is gewijzigd door TUFKAM op 13-03-2017 10:03]


TUFKAM


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 13-03-2017 10:45 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Ik heb om dezelfde vooroordelen die ik over Biggie had ook nooit begonnen aan Tupac. Wellicht heb ik het mis. Ben? Zoja, welk album?



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-03-2017 13:01 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Natuurlijk heb je het mis! 2pac draait minder rond snuggere teksten of een uitzinnige flow, het gaat bij hem meer om sfeer en rechtoe rechtaan teksten. Emotie enzo. En af en toe ongelooflijk dikke beats. Iedere plaat van hem klinkt anders.

2Pacalypse Now is old school. Strictly 4 My N.I.G.G.A.Z. is dat ook, maar je hoort er al duidelijker zijn warmere, diepere sound door. Me Against the World is zijn grote classic als je houdt van veeleer pure hiphop. Geen opzienbare beats, maar wel een heerlijk rappende 2Pac. Het manco van de plaat is dat het nogal saai durft worden. All Eyez On Me bevat dan een hoop gruwelijke tracks. Is echt zijn west coast album. Twee cd's lang vol stampers van allerlei sfeertjes, met veel meer oog voor het instrumentale. Manco: duurt veel te veel te veel te lang. Zijn 7th Day Theory-plaat is dan weer het album net voor zijn dood, waar hij ook lekker donker en paranoïde op klinkt.

Vraag aan liefhebbers welke hun favoriete plaat is, en je hoort voornamelijk die laatste drie albums genoemd worden.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 13-03-2017 13:13 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Oei, dit helpt niet baas! Ik ben op zoek naar een gebrek aan rinkeldekinkelsparklesterretjesgloss (hoe noem je zo'n ding dat in de slechtere R&B veel gebruikt wordt om een nummer te beginnen) en een gebrek aan R&B zangeresjes. Dat associeer ik op de een of andere manier met west coast. Ik zal het fout hebben . Oftewel rauw en puur.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-03-2017 16:17 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

The 7th Day Theory dan.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 13-03-2017 16:49 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

https://www.youtube.com/watch?v=YgFbMGCRCd8

Dan maar zo. wazig gedoe. vids posten is kut.

[Dit bericht is gewijzigd door TUFKAM op 13-03-2017 16:51]


TUFKAM


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-03-2017 19:19 by spectre Profiel van spectre

[ youtube ] post hier de url van je youtube video, haal wel de spaties weg [ /youtube ]



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 13-03-2017 20:19 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

Was het dat... LOL


TUFKAM


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen