![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Zijn laatste plaat, R.A.P. Music (waar ook dat nummer dat je postte van komt), is volledig geproducet door El-P. Heel vet album, maar voornamelijk door de producties. Killer Mike zelf vind ik ook een nogal overschatte mc, maar wordt idd in bepaalde delen van de VS aanbeden. Outkast-gerelateerd, toch? ![]() |
|
Zoveel weet ik er niet van. Ben hier mee in aanraking gekomen door die El-P productie inderdaad. Geniaal nummer dit: Danny Brown ook echt geniaal. Ik kan dit soort hiphop echt heel goed hebben. Dikke elektronicabeats eronder enzo. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 24-12-2012 2:13] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
signature ![]() |
|
❤ a little uh appetizer for my new EP - D.A.I.S.Y. rage ❤ ❤❤ COMING.THIS.MONTH ❤❤ ❤ video directed/produced by STEAMCLAM ❤ ❤❤ with special thxx 2 HOT SUGAR ❤❤ ❤ we outchea in this w.the sparkliest video of all time bitch match me ❤ ☁ FOR❤DOWNLOADS❤&❤MORE❤STUFF❤PLS❤VISIT❤DAISYRAGE.COM ☁ (beat produced by water {wahdur.com} who didn't want to be a part of my tape but i used his song anyway because the damn thing was on soundcloud. so whatever stop asking me) ![]() ![]() |
|
Best nice! ![]() Shabazz Palaces liefhebbers e.d. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Best nice! ![]() Shabazz Palaces liefhebbers e.d. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: ![]() quote:Het riedeltje is te irritant. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 12-01-2013 5:09] ![]() |
|
quote: Wie is zij? Ik ben instant verlief haha ![]() Echte Shabbazz Palaces dan maar? (da's vager / minder dansbaar) Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote:Internethypeje van vorig jaar of misschien al wel eerder. Ik ga er hard op. Check ook deze met Riff Raff. Inclusief darkthroneshirt. kvlt ![]() quote:Volgens mij kan ik met 99,99% van de hiphop echt niks. Sorry man. ![]() ![]() |
|
is dit Tyler The Creator? signature ![]() |
|
vet signature ![]() |
|
![]() |
|
http://daisyrage.com/album/d-a-i-s-y-rage SIKED!!!1 edit: quote: ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 01-02-2013 0:38] ![]() |
|
Ik weet niet goed wat ik van dat Kitty Pryde moet vinden. Langs de ene kant best geinig en soms geniaal (R.R.E.A.M.), af en toe gewoon bijzonder kut. Raar geval, dat mens. ![]() |
|
[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 02-02-2013 21:47] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
lekkuh [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 14-03-2013 14:22] signature ![]() |
|
Hoop dat Death Grips binnenkort eens in de buurt is. HARD! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
![]() Ben? Explain signature ![]() |
|
In de houten achtbaan op Coney Island zo te zien. De rest mag Ben uitleggen. Deze is goed ja Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Snoop wat doe je? "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
Die ziet ze inderdaad vliegen. Ben wel benieuwd naar dat schijfje ![]() quote: Het is Tyler. Niet uitleggen. Moet die nieuwe trouwens dringend horen! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |