|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
:') |
|
Prachttitel. Woord. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik zie ook al helemaal voor me hoe ST zich heeft zitten verkneukelen van voorpret, al wachtende tot het vorige topic afliep. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: :') Niet eens, al heb ik wel even gespiekt of niemand me voor was alvorens op de verzendknop te drukken, haha. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
YES "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
oh ja.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Volgens mij heb ik deel 1 gemist. Wat is de bedoeling hier? |
|
[powertieke in het vorige topic]Iedereen heeft er wel een, een mening die binnen het 'wereldje' eigenlijk niet kan. Een mening, die hardop geuit in een metalkroeg de muziek laat uitvallen, het bier doodslaat en lauw laat worden in een klap.[/powertieke in het vorige topic] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Goddess of desire is/was een gave band. |
|
[voorbeeld] Left Hand Path is NIET Entombed's beste album! [/voorbeeld] "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Maar hoe is het met Heels of Steel dan, alhoewel Imke volgens mij nu meer bezig is om auditie te doen bij Draconian .. |
|
quote: Verkeerde topic, als je vragen hebt over Heels of Steel tik ze dan in het daar voor bedoelde topic neer. Nu weer on topic graag........ Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Ja.. waar is die eigenlijk gebleven?! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Edit; godver [Dit bericht is gewijzigd door nark op 08-02-2012 14:11] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
[quote]Op 8 februari 2012 14:10 schreef nark het volgende: Vraag maar aan Greycloek......... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
'Uprising' is Entombeds beste album. Bareuh... |
|
quote:+1. En Tonbergurtod het beste van Totenmond. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Geen idee. En 'Point Of Entry' was beter dan 'Screaming For Vengeance.' Bareuh... |
|
British Steel is erg slaapverwekkend, Painkiller wel aardig, en Sin After Sin de beste.... Boeiender |
|
quote:Vanwege de hoes zeker? Homo. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
No Prayer For The Dying was beter dan Seventh Son Of a Seventh Son. Bareuh... |
|
quote: Blijf het een smet op jouw muziekbeleving vinden hoor! Boeiender |
|
quote: Hoezo? Bareuh... |
|
quote: Bareuh... |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |