|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind die uitspraak licht racistisch. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ben je al die wilde blonde lange haren kwijt sukkel. En je zus kan niet spelen en ook zeker niet zingen. Its all in the family. [Dit bericht is gewijzigd door Jantje op 26-01-2013 19:47] |
|
quote: hahahaha! get aids and die! (mourning, je weet wel, van die split met eternal solstice)... I am mine own redeemer...! |
|
Wat zegt ie? |
|
quote: zo, on topic... I am mine own redeemer...! |
|
Herrie waar ben je? Hoeveel CD's heb je verkocht van grindbashers 20 |
|
quote: ... I am mine own redeemer...! |
|
quote: |
|
quote: 16 feb berkel en rodenrijs 19 april eindhoven rest volgt! hopelijk enschede ook... rest allemaal richting zuiden wat inde pen zit (horst, geleen) I am mine own redeemer...! |
|
quote: Dat is niet zover weg voor mij, waar precies? Datum moet ik nog checken maar dan nog Too weird to live but much too rare to die.. |
|
quote: beter! met rectal smegma en kutschurft die avond. I am mine own redeemer...! |
|
quote: Awesome, maarre...meer info over locatie enzo is welkom Too weird to live but much too rare to die.. |
|
quote: de rotonde heet die toko, mail maar voor meer info! hahahaha, lekker goedkoop dit! I am mine own redeemer...! |
|
Ik mail je wel dan Too weird to live but much too rare to die.. |
|
quote: Boefje... Maar Revoltje mag je op de gastertlijst zetten hoor. What happens on the road.... Boeiender |
|
I am mine own redeemer...! |
|
quote: I am mine own redeemer...! |
|
quote: Hahaha thanks MR. N Enne Herrie Too weird to live but much too rare to die.. |
|
I am mine own redeemer...! |
|
Revontulia.... waarom lees ik altijd Revolutia? Boeiender |
|
quote: Goffer, thuus eet'n hè. Boeiender |
|
quote: Geen idee, maar het is je vergeven hoor Too weird to live but much too rare to die.. |
|
quote: veurroadkast'n bint leug... [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 27-01-2013 23:08] I am mine own redeemer...! |
|
quote: the wish is...? I am mine own redeemer...! |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |