|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Doet hij wel vaker.... Maar goed, Grindbashers. Ik heb gehoord dat een gastschrijver teksten aan Herrie heeft gemaild, die er zo van onder de indruk was dat hij nog niets teruggemaild heeft. Boeiender |
|
nee hoor... MR.N leest altijd revolutia... dus vraag ik, the wish is...(the father to the thought). zo'n raadsel is dat niet toch? I am mine own redeemer...! |
|
Engelse uitdrukking: The wish is father to the thought. |
|
Eem ontopic weer jonks. Boeiender |
|
quote: klopt. goedgekeurd! liefs, Mao! I am mine own redeemer...! |
|
Ik snap het...sorry MR. N.! Heb er zin in, de 16de! [Dit bericht is gewijzigd door Revontulia op 27-01-2013 23:16] Too weird to live but much too rare to die.. |
|
16e bedoel je! on topic I am! I am mine own redeemer...! |
|
Plaatsen jullie alleen lekkere wijven op de gastenlijst... of maken faalhazen die een enorm lange treinreis uit het hoge hebben gemaakt ook een kans? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: als jij rijbewijs hebt ben je wat mij betreft bij deze onze hoofdchauffeur! I am mine own redeemer...! |
|
Mogen er alleen lekkere wijven op de gastlijst? Shit.... Too weird to live but much too rare to die.. |
|
quote: doe niet zo meerderwaardig! I am mine own redeemer...! |
|
quote: Too weird to live but much too rare to die.. |
|
quote: Ja jij bent lekker, en ik de hele avond toekijken hoe jij je volgiet met bier, en ik mag de bob zijn zeker ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Ja hoor, laat die dikke maar nuilen. Boeiender |
|
quote: Zijn we aan het vissen naar complimentjes? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Absoluut niet, en ik maak niet eens een geintje Too weird to live but much too rare to die.. |
|
quote: xxl-letje van me! I am mine own redeemer...! |
|
quote: Ok dan ... hoe de hazen lopen ... |
|
je kunt wel instappen bij de lichtmis aan de a 28, zo zijn we dan ook wel weer... on topic! I am mine own redeemer...! |
|
quote: Alleen voor de arms keerl! Maar Faalhaas, februari in Berkel en nogwat of april in Eindhoven? Boeiender |
|
quote: februari in berkel en rob de nijs of april in eindhoven... I am mine own redeemer...! |
|
quote: Goed plan, dit! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Berkel en rob de nijs lijkt me wel wat ... hoe de hazen lopen ... |
|
Goed lultopic dit! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |