|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik doe mijn best..... sowwy. Mkay vanuit Grindbashers: Iemand ervaring met Layar qua productie van drukwerk? Lijkt me erg gaaf voor cd's en aanverwanten! http://www.layar.com/ Boeiender |
|
quote: Ja, flikker eens op dan pikmajoor. Boeiender |
|
quote:Zodat jij als laatste offtopic kan zijn, mooi niet, overderandmongool. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Iedereen ontopic, graag. Met dingen die specifiek met GB te maken hebben, dus Vanaf nu worden er posts leeggetrokken voor als het nog niet duidelijk is Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
. AG: zie boven [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 28-01-2013 0:00] Boeiender |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 28-01-2013 0:01] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Hoi iedereen, nieuwe digitale release spoedig te downloaden! |
|
super dit! I am mine own redeemer...! |
|
:') |
|
Boeiender |
|
heb de afbeelding opgeslagen... gaat goed komen dit! on stage wel met z'n 3en, nog wat dreads etc fotosjoppen en klaar! [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 28-01-2013 0:05] I am mine own redeemer...! |
|
quote: |
|
Nieuw label? Kontplas records ... hoe de hazen lopen ... |
|
I am mine own redeemer...! |
|
Die kunnen de nieuwe ep van Sgeiterdt ook wel uitbrengen dan ... hoe de hazen lopen ... |
|
*proest* *gaat snel weer weg ivm offtopic, sorry!!* Too weird to live but much too rare to die.. |
|
niet nodig, dit is zwaar on topic! heerlijke ep gaat dit worden... titels al in mijn hoofd: die Heimat Mein sau, genau Also, also, also Richtig! Uberstormbahnführer Abfahrt Jelle am Tankstelle GGG Mit Petra ins Kino gehen Ich möchte gern...mit dir nach Bern Undsoweiter, undsoweiter [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 28-01-2013 0:17] I am mine own redeemer...! |
|
quote: Too weird to live but much too rare to die.. |
|
Waarom moet ik opeens denken aan Zillertaler Turkenjager? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ich habe keine Ahnung, Herr Ausfall Haas! I am mine own redeemer...! |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 28-01-2013 0:32] ... hoe de hazen lopen ... |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 28-01-2013 0:32] Too weird to live but much too rare to die.. |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 28-01-2013 0:31] Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Begint vervelend modereren te worden dit, mensen, dingen die net op het randje ontopic zijn etc. en dan dingen die er net naast vallen... Doe maar gewoon maar weer héél duidelijk ontopic nu, anders ban(s) Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |