|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Sinds wanneer weet je dat? |
|
Van paupergrind naar pampergrind. |
|
quote: Haha, zoiets ja! Boeiender |
|
quote:Van OWW gehoord. Boeiender |
|
Zo, wij zijn klaar voor Soest Boeiender |
|
Ik dacht Polen |
|
+ 5... de halve cd alweer in elkaar geknutseld... I am mine own redeemer...! |
|
Joa, dat zijn er in totaal alweer 13. Ook mooi. Boeiender |
|
...en de titel van de mcd wordt ... "The € 0,00 mcd Bachlaandays revisited! I am mine own redeemer...! |
|
quote: Nee, "The € 0,00 download EP: Bachlaandays revisited" Boeiender |
|
quote: godvverreedomemrrrhhggrgrgrhrjhrrghjhhrrr! klopt! I am mine own redeemer...! |
|
quote: I am mine own redeemer...! |
|
quote: die Polen komen hier toch schoonmaken? I am mine own redeemer...! |
|
Boeiender |
|
good busy! I am mine own redeemer...! |
|
...en op de ep komen de vergeten meezingers: No clue about overvalue, sorrow in the death-row, warning for global-warming, the noise of Holland, the sun returned en fear, my dear. I am mine own redeemer...! |
|
quote: Mr. N met het reservekapsel van Herrie in de hand? |
|
hehehehe! ja, alleen moet ik bij 't kruidvat nog de juiste kleur vinden! I am mine own redeemer...! |
|
Paar keer door de drek dweilen, zo opgelost. |
|
quote: gofferdegodnondeju! Rijmelarij van lik-me-vestje. Bedroevend. Boeiender |
|
\../! I am mine own redeemer...! |
|
quote: Vrees niet, muzikaal zitten jullie op eenzelfde niveau. |
|
quote: Nee, zo slecht zijn zelfs wij muzikaal niet hoor. Boeiender |
|
eerste met carl-cristian dur bie op grunts http://www.myspace.com/music/player?sid=88336431&ac=now http://www.myspace.com/music/player?sid=88336439&ac=now beide met dappere speerwerper op drums. [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 15-07-2012 13:25] I am mine own redeemer...! |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |