|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Het niet kunnen bespelen van een instrument is ook onkunde. Wees gerust, ik zal jullie bezigheidstherapie niet verder bekritiseren. Mr. N schoot al direct in een stuip, en waarschijnlijk kunnen jullie gewoon echt niet beter. |
|
zo is dat! en 't mooie is mede dankzij het niks kunnen, komen we op veel leuke plekken en ontmoeten we veel leuke mensen! maar euh, kan ik je vrijblijvend "The Grinding Dutchmen" opsturen dan? Een aanfluiting voor de grindcore-scene die cd hoor, ik waarschuw alvast... [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 17-08-2012 14:21] I am mine own redeemer...! |
|
nou? wil je nu een keer onderbouwd kritiek leveren of alleen lopen bleren en schreeuwen WMP? [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 17-08-2012 17:34] I am mine own redeemer...! |
|
Bleren en schreeuwen? Herrie krijgt concurrentie |
|
edit: alhoewel er maar weinig grunters zo getalenteerd zijn als ik... [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 17-08-2012 18:54] I am mine own redeemer...! |
|
quote: Dat is een feit! Boeiender |
|
Feestjes: Boeiender |
|
x 666 (na de gig) en (tijdens en na)... I am mine own redeemer...! |
|
The Jack wordt verplaatst naar een nog nader te bepalen datum... Joris krijgt binnenkort wel zijwieltjes met grindbashers logo er op van ons... I am mine own redeemer...! |
|
Nieuwe onzin! Boeiender |
|
quote: Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Is dit een nieuw nr? |
|
quote: Nee, overblijfsel van de vorige... Haha, hoor je niet dat jij drumt? LOL Boeiender |
|
Simpel maar doeltreffend! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik dacht al dat ik het was maar wist het nr niet te herinneren. |
|
quote: Hehe, ik ook niet hoor , maar goed, er komt een download e.p. aan met de 6 overgebleven nummers, en als extra komen er nieuwe dingen op te staan.... De reeds gemaakte hoes is al geniaal overigs! Boeiender |
|
jeugdsentiment van de 30+ bandleden... http://www.youtube.com/watch?v=jbqEUNZwcXI en dan nu eindelijk als cover! I am mine own redeemer...! |
|
quote: Hehe, zo uit het blote hoofd hebben we het redelijk okay gedaan.... Boeiender |
|
I am mine own redeemer...! |
|
quote: onder het mom van: "waarom moeilijk doen, als het grindcore kan!" I am mine own redeemer...! |
|
inmiddels al zo'n 18 nrs gecomposteerd voor onze full lenght (2013) met als titel "info-nympho"... I am mine own redeemer...! |
|
Oh, kut, wordt dat de titel? Moet ik de tekst weer zien te vinden... Boeiender |
|
quote: ja, dat vond je namelijk een heel goed plan, na "een of ander" optreden... I am mine own redeemer...! |
|
quote: O. Toen reed ik zeker niet terug.... Boeiender |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |