|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Komt ie ook uit op vinylsticker? |
|
quote: Wel een goed idee. Boeiender |
|
Vet zou het zijn als Lars Ulrich de nieuwe hoes ziet en dan zwaar over de zeik gaat. MC Hammer Smashed Face |
|
quote: ja, dat zou aardig zijn... of dat ie de titel wel heel erg bruut vind en ons mee vraagt op tour (als roadie)... [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 06-01-2013 18:13] I am mine own redeemer...! |
|
beloofd weer een leuk on the road jaar te worden... berkel en rondenrijs, horst, geleen, eindhoven zitten in de pijplijn (mjummie)... I am mine own redeemer...! |
|
Livereview: LIVE REPORT: ZWOLSCH ZWAAR NIEUWJAAR @ HEDON/POPFRONT ZWOLLE Grindbashers trappen vandaag in Zwolle af. In het gedeelte van popfront mogen Herrie en zijn kornuiten hun potje grind de redelijk gevulde zaal in blasten. Zoals gewend met Grindbashers voeren humor en lol de boventoon. Muzikaal gezien verdiend grind misschien niet de schoonheidsprijs. Maar met een band zoals Grindbashers is het gewoon genieten geblazen en een leuke start van Zwolsch Zwaar Nieuwjaar. I am mine own redeemer...! |
|
hopla, grindbashers zal dit jaar op een verzamel-cd verschijnen die in Colombia gereleased wordt. I am mine own redeemer...! |
|
vanavond is MR. N (very good) busy met http://www.rvae.nl/RVAE/Home.html om de live opnames gemaakt @ Popfront af te mixen... succes mannen! [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 23-01-2013 15:32] I am mine own redeemer...! |
|
quote: Ik ben zeer benieuwd! |
|
ik ook...aangezien ik doorgaans in de stu, stu, studio (hehe) de boel slechter inspeel... wijziging... -t! http://www.youtube.com/watch?v=r0qBaBb1Y-U [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 23-01-2013 17:32] I am mine own redeemer...! |
|
quote: Afwachten hoe ons optreden op de band staat! Volgens Mr N schijnen ze goed te zijn |
|
quote: Jaaaaaaaaaaa, dat klinkt in ieder geval goed.... Boeiender |
|
quote: Kan niet wachten! Merci MR N |
|
Hopla, 19 april treden we samen met de viesterts van Rectal Smegma op in cafe The Jack, Eindhoven (pre-party Grindhoven 2013). I am mine own redeemer...! |
|
quote: Welke horst? |
|
quote: Die ene, in het zuiden. Boeiender |
|
Dit vind ik nou een kut band. |
|
quote: Mooi zo. Boeiender |
|
quote: Vooral omdat er nep metalheads in spelen. Big nerd. |
|
Ik denk dat alle bandleden blij zijn dat ze niet voor metalhead uitgescholden zijn. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Inderdaad. Boeiender |
|
Die Belg ken wel Nederlands zeg. |
|
quote: Jij duidelijk niet. Boeiender |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |