|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
binnenkort zal de nieuwe cover van de aankomende full lenght (infonympho) op t-shirt alvast worden gedrukt. info volgt. I am mine own redeemer...! |
|
quote: lol@fanbase IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
@ fanmail. |
|
quote: Lompheid Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
quote: en de kaskrakers: frienemy sms 666 on facebook murder project Y 666 seconds from disaster I am mine own redeemer...! |
|
nog meer fanmail! wordt er erg geil van! He Herrie kop Ik zag nog een videoclip van jullie op you tube. Waar is die gemaakt, volgens mij niet op een onbewoond eiland. Dat nummer slaat werkelijk nergens op, laten we eerlijk zijn. En instrumenten beheersing is ook al nul komma nul. Heb jullie zien optreden, was dat niet in Hardewijk of zoiets Treden jullie altijd voor zón weinig mensen op? Toen in Hardewijk konden jullie ook niet het instrument in handen houden. Wanneer kom je weer in Hardewijk, sla ik een plaat voor je kop. Kun je met dat andere oog ook niet recht in de camera meer kijken. Soort van Marty Feldman Hahahahahahaha. Wie waren die wijven in die video clip. Ik heb wel interesse in die blonde links. Jan Janssen Zat op jou site te kieken. Heb ik weer 2 bands van jou door mekaar gehaald. Ik kon ze toch niet uit elkaar houden. Departure en Grindbashers Ik kan die twee maar niet uit elkaar houden. Gek toch. Ken jij die mop van Mmayo Marjolein? Zij had een splinter in haar kut vertelde ze mij. Toen zij ik. Had je maar niet met Pinokkio moeten neuken.Hahahahaha. Marjolein heeft ook een veer in haar reet. Dat komt door Pino van Sesamstraat, hier heb ik niks mee van doen. Ken jij die mop van Rectal Smegsma die succes kregen? Die kregen ze niet Hahahahahaha. Departure en Grindbashers die kan ik maar niet uit elkaar houden.Ja. Jan I am mine own redeemer...! |
|
Ik krijg ook fan mail, maar dan op Facebook |
|
Haha, het geniale is dat wij nooit in Harderwijk hebben opgetreden.... Boeiender |
|
De zpelvaudten alleen al zijn al hilarisch. |
|
quote: Wat een profeet, wat een profeet! Maak die man eens gauw moderator! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Vind de humor van O. de B. toch best sterk. Beetje alsof de nieuwe Seth Putnam is opgestaan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
hahaha, ja nog een aantal mail gehad... zal ik jullie maar besparen... mogelijk kan ik 'm wel oplichten omdat jan jansen de ceedee's wil kopen... anyway, spoedig dus het t shirt... zodra de layout af is starten we een pre order... I am mine own redeemer...! |
|
|
|
quote: Leuke titels weer, ben benieuwd naar het nieuwe werk. |
|
quote: Boeiender |
|
26 oktober pinten vatten in Geleen! |
|
quote: Zekers! Boeiender |
|
17 augustus zullen we op BertoFest spelen! Boeiender |
|
quote: Gezellig man! |
|
ja, ook zo'n plek waar je als band gewoon een keer geweest moet zijn! Zin in! I am mine own redeemer...! |
|
hopla, weer een grote stap gezet naar ons eigen oefen- en opnamedomein! wanden en plafond zijn nu af, binnenkort vloerbedekking schieten met dentz! geil! I am mine own redeemer...! |
|
meeste koffie voor vandaag wel achter de kiezen... straks met de bende en 2 groupies naar Musselkanaal! Bertofest f.t.w.! Siked! I am mine own redeemer...! |
|
...vandaag weer een grote stap voorwaarts gezet naar d.i.y. oefenruimte / studio, I am mine own redeemer...! |
|
Boeiender |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |