|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Vrijdag 27 juni zal Grindbashers in Artishock te Soest optreden. Boeiender |
|
Oh, da's om de hoek, misschien kom ik ff buurten dan. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ook eindelijk maar eens The Grinding Dutchmen aangeschaft en een stel mooie stikkers op mijn auto geplakt. |
|
aha! wat vind je ervan? I am mine own redeemer...! |
|
quote: KAK! Vandaag de DVD bekeken, lekker zootje ongeregeld haha. |
|
Zeer waarschijnlijk ben ik aanwezig in Soest! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Gezellig! Weet iemand overigens welke band nog meer speelt? Boeiender |
|
quote: En het album? Boeiender |
|
Boeiender |
|
Gaaf ja! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Herrie bast niet meer? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Dat is oud nieuws man! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Oh ok, zo'n fanboy ben ik nou ook weer niet. Wel lekker bruut videootje trouwens. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Op zich was dit wel een mooi topic voor dat soort meldingen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Het staat er niet in he? Me volledig onterecht door Sgeiterdt laten uitlachen dus. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Sorry... Herrie bast sinds afgelopen zomer niet meer. Hij had zijn armen behoorlijk verbrandt na een uit de hand gelopen vegetarische linksmensch BBQ. Toen hebben we Wilfred (o.a. Carnal Lefovers) gevraagd om in te vallen. Het bleek dat Herrie zonder bas meer kon zuipen voor een optreden, en door zijn veto positie is de onstane situatie zo gebleven. Boeiender |
|
quote: Kortom, jullie marginale retardatie-muziek blijft volledig hetzelfde. Tof man, succes ermee ook. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Dank! Boeiender |
|
quote: En nu gaan we vegen |
|
En de bijbehorende review. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 19-05-2015 20:15] Boeiender |
|
Ik vernam dat alle bandleden AIDS hebben, klopt dat? |
|
Leuk vind ik het niet, maar ja, 'shit' happens. Had ik maar niet naar die party van <3 Onweerwolf <3 moeten gaan. |
|
Op Occultfest was ene Nijboer wel de cumbucketboy van het festival. Ik verwacht overigens niet dat zonder zaad in zijn mond er wel wat zinnigs uitgekomen was. De stand van de ogen alleen al... |
|
Nieuwe shirts, oude shirts herdrukt, nu via de Grindbashers facebook te verkrijgen! En om het drama compleet te maken, we houden op 27 mei een release party ter ere van de nieuwe cd "Info Nympho", samen met RyvoK, League of Mental Men en Collision! Plaats van deze sonische aanval is Hedon, in Zwolle. Gratis entree! Boeiender |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |