|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
ok, man IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
I am mine own redeemer...! |
|
morgen mijn nieuwe behringer 450 watt versterker in huis dankzij MR. N! iemand nog interesse in mijn huidige behringer 300 watt top? [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 03-10-2013 15:58] I am mine own redeemer...! |
|
Geniaal! Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
ja, echt wel! I am mine own redeemer...! |
|
Locatie is nog niet bekend overigens, wordt aan gewerkt! Boeiender |
|
Heeft Herrie den huys ende boom eigenlijk al gevonden? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Dat staat in de topictitel toch? En behalve den huys ende den boom is de oefenruimte / studio ook bijna helemaal gevonden. Boeiender |
|
Ok, slotje dan. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Hier, een Kanon voor jou --> Boeiender |
|
Kanon is voor mensen die een muur kapot willen maken. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Moet je niet willen, krijg je psychische klachten van. Boeiender |
|
ORLY? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Wordt verplaatst richting 2014!!!!!!!!! |
|
wordt het vanzelf onze cd presentatie in dit tempo! I am mine own redeemer...! |
|
quote: Boeiender |
|
zo, er is net een kapitaal aan versterkers en rotzooi gebracht... Rob Geus erbij met z'n schoonmaakdoekje... en hopla, den oefenruimte in... vraag me wel af wat het nut is van 5 gitaren... I am mine own redeemer...! |
|
quote:Hey. Dat zijn wel 30 snaren ja! Boeiender |
|
quote: Dat zijn er 29 te veel....... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
zo is dat nark! verder, aangezien het metallica topic ook weer actueel is, vraag ik me af waar onze opvolger, Bachlaan Inc. blijft! I am mine own redeemer...! |
|
morgen de eerste oefening @ HRI HQ! I am mine own redeemer...! |
|
Wat video footage van de initiatie van de oefenruimte! Boeiender |
|
Elke keer weer die kop van Herrie op de fp MC Hammer Smashed Face |
|
Grindbashers en oefenruimte in één zin klinkt als het begin van een slechte grap. Ik vraag me ook af hoe jullie zouden klinken als jullie niet zouden oefenen. Exact hetzelfde waarschijnlijk. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |