|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
En maar wachten tot er iets gebeurt.... Ik vond de piraten leuker. |
|
opzet van deze is i.d.d. totaal anders... er "gebeurd" tussen de personages (hahaha) ook amper wat... dat is ook het idee achter de clip (ook met betrekking tot het concept rondom de aankomende "info-nympho" full lenght)... I am mine own redeemer...! |
|
quote: Snap ik, maar we willen niet alleen maar "lollige" clips... Ohja, vanaf morgenavond 19.00 kan de nieuwe EP gedownload worden! Boeiender |
|
...ruim 23 minuten oldskool grind! I am mine own redeemer...! |
|
...nog 1 uur en 18 minuten to cowndownload! I am mine own redeemer...! |
|
zie nu pas :s signature |
|
12 minuten! [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 27-02-2013 18:48] I am mine own redeemer...! |
|
Nou? |
|
nu wel!!! I am mine own redeemer...! |
|
Holy shit! Wat een zeldzaam lelijk hoesje is dat! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
sorry, we raakten geinspireerd door een inmiddels zeldzaam lelijke band... I am mine own redeemer...! |
|
Iets (lelijk) parodiëren/kopiëren... en het dan nog hebben over inspiratie ook... je moet het maar durven Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
tja, ik moet toegeven: daar heb je een punt! I am mine own redeemer...! |
|
quote: En durven doen we. Download het en pleur dan je mening hier maar neer. Durf je? Boeiender |
|
Ik word er in ieder geval erg blij van, thanks heren! Too weird to live but much too rare to die.. |
|
thx! I am mine own redeemer...! |
|
...de eerste die de download cd netjes in elkaar heeft geknutseld en ons die opstuurt krijgt als dank in retour een cd van ons naar keuze! I am mine own redeemer...! |
|
quote: Foto ook genoeg? Boeiender |
|
ja, eigenlijk wel... foto = ook genoeg! I am mine own redeemer...! |
|
Boem! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
schiet mooi op Dentz... nog even netjes hoesje uitprinten, cd sticker etc... knutselen maar! I am mine own redeemer...! |
|
Ik heb geen printer ... ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Dan maak je maar een foto van het hoesje.... Euh.... wacht.... Boeiender |
|
quote:Lukt niet, de download is niet in cd kwaliteit. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |