![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
En maar wachten tot er iets gebeurt.... Ik vond de piraten leuker. ![]() ![]() |
|
![]() ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote: Snap ik, maar we willen niet alleen maar "lollige" clips... ![]() ![]() Ohja, vanaf morgenavond 19.00 kan de nieuwe EP gedownload worden! ![]() Boeiender ![]() |
|
...ruim 23 minuten oldskool grind! ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
...nog 1 uur en 18 minuten to cowndownload! ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
zie nu pas :s signature ![]() |
|
12 minuten! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 27-02-2013 18:48] I am mine own redeemer...! ![]() |
|
Nou? ![]() |
|
nu wel!!! ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
Holy shit! Wat een zeldzaam lelijk hoesje is dat! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
sorry, we raakten geinspireerd door een inmiddels zeldzaam lelijke band... I am mine own redeemer...! ![]() |
|
Iets (lelijk) parodiëren/kopiëren... en het dan nog hebben over inspiratie ook... je moet het maar durven ![]() Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
|
quote: En durven doen we. Download het en pleur dan je mening hier maar neer. Durf je? Boeiender ![]() |
|
Ik word er in ieder geval erg blij van, thanks heren! ![]() ![]() Too weird to live but much too rare to die.. ![]() |
|
|
...de eerste die de download cd netjes in elkaar heeft geknutseld en ons die opstuurt krijgt als dank in retour een cd van ons naar keuze! I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote: Foto ook genoeg? Boeiender ![]() |
|
ja, eigenlijk wel... foto = ook genoeg! I am mine own redeemer...! ![]() |
|
Boem! ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
schiet mooi op Dentz... nog even netjes hoesje uitprinten, cd sticker etc... knutselen maar! ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
Ik heb geen printer ... ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Dan maak je maar een foto van het hoesje.... Euh.... wacht.... Boeiender ![]() |
|
quote:Lukt niet, de download is niet in cd kwaliteit. ![]() |
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |