|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
I am mine own redeemer...! |
|
5 januari gig popfront Zwolle + wikser, not otherwise specified en... I am mine own redeemer...! |
|
Final Chapter? |
|
haha, nee, dat wordt na de zomer van 2013... I am mine own redeemer...! |
|
Owja, 'volgend jaar Final Chapter' |
|
quote:Die drummer van Not Otherwise Specified is is mie een lekkah ding. Net zoeen lekkertje... Avond van de Geile kerels..... |
|
dat istie zeker! I am mine own redeemer...! |
|
quote: |
|
"Night of the horny ladz" is natuurlijk een ontzettende mooie en foute titel voor dit avondje... I am mine own redeemer...! |
|
Als drummer is het toch anders.... Net als de Atak een nummer mee blèren? |
|
quote: Gaarne! Boeiender |
|
Kewl! Laat maar weten wat en welke... *schaam* the grinding dutchmen niet in de collectie.... |
|
quote: Hehe, alsof het uitmaakt welk nummer.... Boeiender |
|
Gewoon "die!", toch? MC Hammer Smashed Face |
|
geblindoekt met een dartpijl kan ook natuurlijk...... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Alleen heeeeeeeeel speciale gasten mogen dat nummer meezingen. Boeiender |
|
Boeiender |
|
quote: oefenen maar: DENY Intolerance, in our society. Violence, mass stupidity! Foundations of hypocrisy, in our society. Foundations of hypocrisy, based on Christianity! Fuck your Christian morals, all humans – all equal. You’re the one who creates hate, fuck your bible and fuck your faith. Preaching of dogmatic value, a fairytale, while you have no clue. I deny the lies that you spread, I will not be sheepishly led. I am an atheist and I will resist, your propaganda makes me pissed. I deny the lies that you spread, I will not be sheepishly led I am mine own redeemer...! |
|
zo, de eerste fase van allerlei muzak die te downloaden gaat vallen via de herrie records inc website... onbescheiden als we zijn, beginnen we met onze eigen noiz... http://www.herrierecordsinc.com/index.php/downloads I am mine own redeemer...! |
|
hopla, lief cadeautje gehad van de maatjes, zwijmel, all i feel is love, en terrorizer onder den knie en napalm death bija af... heerlijk! let it snow, let it snow, let it snow... I am mine own redeemer...! |
|
The noise of Holland zoekt: Oscar Garcia voice look-a-like m/v Lee Dorrian voice look-a-like m/v interesse? grindbashers@planet.nl [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 07-12-2012 14:58] I am mine own redeemer...! |
|
If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ah, kleutertje Kvelgeest had weer een brainwave. Goed zo, en neem nu een warme chocomel en ga weer offline. Boeiender |
|
Urfaust > Grindbashers If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |