|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Wokkel wou niet eten... ziek. Dierenarts, 5 minuten en twee prikjes later; 91,50!!!! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Maar gaat t wel weer goed? When your people matter, menstrual health matters |
|
Hij heeft een beginnend abscess (waarschijnlijk overgehouden aan een ordinair straatgevecht) en heeft daarvoor antibiotica/ontstekingsremmers gehad. Zou goed moeten komen dus. Ondertussen heeft meneer nergens last van want hij heeft ook een pijnstiller gekregen Maar toch; DUUR!!! But worth it... heb daarnet voor het eerst vandaag wat gespin gehoord. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Worth it, dus niet zeuren Blij dat t weer beter gaat. When your people matter, menstrual health matters |
|
http://www.etsy.com/listing/62157696/sleeping-cat-canvas-printed-pillow?ref=sr_gallery_39&ga_search_query=maine+coon&ga_order=most_relevant&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=BE&ga_page=4&ga_search_type=all&ga_facet=maine+coon&fb_source=message omgomgomgomg dan kun je zo een foto nemen en zo van je poes en zo en opsturen en zo en dan maken ze dus EEN KUSSEN DAARVAN omgomgomg poeties zijn kewl [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 06-05-2012 22:21] signature |
|
poeties in de tuin signature |
|
Kjuuuutz!! Die onderste in toch Noortje? Meneer Janssen does the omnomnom: Subtiel kamerolifantje |
|
oooooo! mooi beesie ja, onderste is Noortje. hier is hij bovenste signature |
|
Miura signature |
|
Bart, niet iedereen heeft toegang tot de foto's die jij op je FB hebt staan [denk ik]. Ze doen het in ieder geval [hier] niet. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Ons kattenbeescht doet het helemaal prima op de nieuwe stek Ze heeft ook al helemaal haar eigen plekje gevonden op de vensterbank. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Atari trekt de hitte niet zo. |
|
quote:Die van ons vinden het afgrijselijk. Ze komen pas uit hun hok zodra het donker is. Verder slapen ze vooral op hun ´eigen kamer´. De tuin is eng, de vensterbank is eng. Eigenlijk alles. Fijn dat snor het goed doet! |
|
@Silence: Heh, dat is apart. Snorrie is een stressbeestje, dus dat ze het zo goed doet hadden we totaal niet verwacht. Ze heeft zelfs al gespeeld en ze roetsjd de trap (die we in het vorige huis niet hadden) iedere dag wel een paar keer op en af. Het balkon vind ze ook machtig interessant (maar is nog een klein beetje eng dus ze doet onwijs voorzichtig) maar ik laat haar dus echt niet alleen daarop, zie die muts er voor aan om zo naar beneden te duiken omdat ze diepte slecht ziet. De "tuin" durf ik niet aan. Zeer klein, vol met onkruid, geen omheining, een drukke weg en veel buurtkatten, dus dat wordt geheid een probleem. Ik had eigenlijk verwacht dat Mara en Luna het beter zouden doen, maar die komen hopelijk ook snel los. @ Retardo: En Milo? Die heeft zeker nergens last van? Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote:Kat met derp-face. Hoevaak zie je dat? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Best wel vaak! Veel katten die ik ken zijn enorm derp waardig haha Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Atari trekt heel vaak gekke bekken idd. Mooi beest. Is net 2 geworden. |
|
|
|
Dat ziet er wel vreemd uit. |
|
Edit: Godverdomme, staat erboven. :') Nou ja, wel mooie foto's. http://www.dailymail.co.uk/news/article-2154283/Cats-away-Artist-turns-dead-pet-flying-helicopter-killed-car.html [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 05-06-2012 23:33] |
|
Check de site ook even. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 05-06-2012 23:47] |
|
Ik weet het al goedgemaakt. |
|
|
|
=) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |