|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Precies. Het lijkt bij haar wel erger dan bij de rode twee. Maar die twee *klopklop* plaste er ook het huis bij onder, dat was minder prettig. |
|
Ja dat is niet fijn, gelukkig deed Trix dat niet. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
5 Euro's? Op je muil!! |
|
Al aan het projecteren? "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
5 Euro's? Op je muil!! |
|
Lal, stuur die eens naar van die kitty-facebook pagina's. Net een model! Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Welke bedoel je dan?, er zijn namelijk best veel kattenpagina's 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Die is mooi! |
|
Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Dus aan het catsitten. Alfie heet ze, ik vind het werkelijk prachtig. :D Ze eet goed maar lijkt bijna niet te drinken. Kommetje met water lijkt onaangeraakt. Ze eet droogvoer, dus je zou wel denken dat ze dan een droge bek heeft en wat water wil drinken. Drinken die beesten gewoon weinig oder wass? Morgen krijgt ze duur natvoer. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Beetje koffiemelk door t water. |
|
Ik weet al waar het aan ligt, die boef zit 's nachts uit de plee te zuipen. Vind het opzich niet erg, zolang het ook geen kwaad kan voor het beestje [?]. Verder ga ik binnekort eens zoeken naar catnip, of kattenkruid. De poes lijkt niet volledig ontspannen. Nooit geweest eigenlijk. Nooit totale overgave. Gebruiken jullie het? Weet er niet zoveel vanaf, maar ze schijnen er totaal relaxed van te worden. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Wij kopen soms speeltjes met catnip. Eentje wordt er echt high van (kortdurend). Vooral leuk om ze mee te zien spelen, maar echt relax worden de onze niet op lange termijn. |
|
quote: Is een illusie. Als de kat niet meteen de ruimte probeert te verlaten zodra jij binnenkomt ben je er al zo ongeveer. Als ze niet opstaan zodra jij op de bank erbij komt zitten zijn ze gelukkig genoeg. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Hoelang blijft dat beest bij jou dan? Of was het niet iets tijdelijks? En uit de plee zuipen doen ze hier ook, ze leven nog steeds. Totale overgave ga je niet bereiken, daar zijn het katten voor haha. Maar een ontspannend kat bereik je niet met catnip, soms wel high of heel speels maar ontspannen.. neuh. Ik denk dat je Feliway bedoelt, dat wil nog wel eens een kat wat meer thuis laten voelen. |
|
Nou kijk, ik zie bijvoorbeeld Sgeiterd z'n kat lekker bij 'm op schoot liggen. Dat zou ik ook wel leuk vinden [ja ook om bij Sgeiterd op schoot te liggen :')]. En Mayo, ik mag haar houden mits ze zich hier lekker thuisvoelt en zich een beetje aan me hecht. Zo niet, dan gaat ze over een tijdje terug naar haar eerste baasje. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Een kat komt vanzelf bij je op schoot, als de behoefte daarvoor is en als de kat zich bij jou op zijn of haar gemak voelt. Nog ff geduld dus en hopelijk lukt het. Zo niet, dan mag je wel bij mij op schoot hoor. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Sommige katten zijn ook gewoon geen schootkatten. Andere zijn zulke plakkers dat je er soms gek van wordt Feliway kan helpen bij de ontspanning inderdaad, maar lang niet iedere kat reageer er op. Onze theemuts bijvoorbeeld doet het helemaal niks. Maar leuk LV! Heb je toevallig ook een foto van de poes? Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Nein, heb enkel een webcam maar ga dat beest niet eens proberen op te pakken want dan zit ik onder de krassen. Oud baasje heeft wel een erg mooie foto van haar als achtergrond op z'n mobiel, ik zal eens vragen of hij me die kan mailen. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Hehe doe gewoon rustig aan met die kat. Laat hem vooral zichzelf zijn. mijn katten zijn ook echt geen schootzitters, het beste wat je eruit krijg is de ene die direct naast je op de bank komt zitten en de ander die volledig relaxed op je komt liggen maar gek genoeg alleen als je staat en door het huis loopt, maar ga je zitten dan springt hij van je af. Maar omkopen met wat eten (liever vaker en een kleine beetjes dan veel in 1 keer)helpt altijd maar dat moet je in kleine stapjes doen. Overigens moet je niet onderschatten hoe lang het kan duren om een band op te bouwen. Na enkele jaren merk ik nog dat ze steeds relaxter worden na mij, onderschat dus niet dat die beesten ook echte persoonlijkheden hebben die verder ontwikkelen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Volgens Fusion moet je ze ff een roesje geven. Dat zijn ze totaal vol overgave en volledig relaxed. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: *valt om* |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |