|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Een foto van Eddie die kijkt naar het scherm, met daarop een foto van Eddie die kijkt naar het scherm, met daarop een foto van Eddie die kijkt naar het scherm. Hoe nErDDIE..... We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Heerlijke 1988 belichting ook. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
De foto is 4 dagen geleden genomen. Maar ik heb een (zeer goedkoop) knalroze hoesje om m'n telefoon zitten, waardoor er een wazige (soms erg roze) gloed op de foto's te zien is. Eigenlijk moet ik 'em eruit halen voor een goede foto. Maar dat doe ik dus niet... We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Herkenbare foto, ja. Driedubbelliev! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
5 Euro's? Op je muil!! |
|
Vivian is van drie hoog gevallen. was haar 4 dagen kwijt. Dacht dat ze dood was. Buurman vond haar in de buurd onder een stuk landbouw plasic in een uitsparing vd portiek verder op. Naar arts geweest want ze hinkt met rechter achter poot. Waarschijnlijk niet gebroken maar voor de zekerheid moet ze in een bench zodat ze niet kan springen e.d. Ben heel blij dat ze er weer is! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Wat een verhaal, hopelijk is ze snel weer volledig de oude. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 27-06-2013 22:49] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Breekt lekker de week. |
|
en de poot signature |
|
Goed om te horen maar ik zie geen nieuwe poezels so son i am dissapoint. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
even Elite jennen signature |
|
<3 Dexter signature |
|
Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
signature |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Willekeur en dictatuur! |
|
Twee keer heb ik geprobeerd mijn kat in bad te stoppen. No more Ik ben daar veel te soft voor. Willekeur en dictatuur! |
|
Pfff, op dit moment is de waterstofperoxide niet aan te slepen hier. De buren hebben een kat genomen en mijn kat is een felle oude vechtersbaas.... Niet te geloven hoeveel diepe wonden uitgebruist moeten worden. Boeiender |
|
quote:Wauw dan heb je veel mazzel zeg, gelukkig maar!! Is ze n buitenkat? When your people matter, menstrual health matters |
|
thx ze is inmiddels helemaal hersteld. Geen breuk dus. Ze is wel veel rustiger geworden. Springt niet meer overal op of af. Ze is een binnenkat. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Fijn! |
|
quote:Gelukkig zeg!! Wellicht haar niet meer op t balkon laten? Katten leren meestal niet van hun fouten nl. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Gelukkig. quote: Was fusion maar een binnenreli. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |