|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Nee, dat is Theon. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 02-02-2017 14:57] |
|
Ze heeft zeer waarschijnlijk darmkanker. Ze zien dat het van binnen gescheurd is en alles weer terugstroomt. Al haar andere organen zijn tip top voor haar leeftijd. Een operatie zou kunnen maar de kans dat ze überhaupt de narcose overleeft is klein. Ook heeft de operatie totaal geen enkele garantie op succes. Dus.... mee naar huis, op bed gelegd en vanavond komt onze dierenarts haar laten inslapen. When your people matter, menstrual health matters |
|
Succes Koen hoop dat ze terugkeert! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Jep, ze is gesteriliseerd. Maar hoorde van collega's dat ze dan soms nog wel es aan de wandel gaan met warmer weer. En, geeft niks. Haar maatje hier in huis heet Snowy. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Dank je. quote: Heel veel sterkte. Heb je nu niks aan, maar weet dat het de beste keuze is en ze een heel lang en mooi leven heeft gehad. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Kut man, geniet nog van de laatste momenten. Neem de tijd en doe de dingen die ze op dat moment waardeert (soms is dat juist rust en dat doet extra pijn). Sterkte. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Yep. Net als gejankt als n klein kind gaat nu tijdelijk wel weet. Vanavond wordt weer janken. Ze is zo'n lief beestje. Heb haar al vanaf 2001 EDIT @Koen dus [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 02-02-2017 16:13] When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Ze geniet van niets. Reageert nauwelijks. Niet te veel aaien ik heb door dat ze dat niet zo prettig vindt, maar gewoon naast haar zitten, hopelijk dat mijn geur haar een uitstraling van thuis en vrede geeft. Zit ook onder de pijnstillers, werkt ook niet echt mee When your people matter, menstrual health matters |
|
Thuis een kat laten inslapen, ik wist helemaal niet dat dat mogelijk is. Aangezien we onze ingeslapen poezen altijd weer mee naar huis nemen. Maar het blijft natuurlijk vreselijk naar. Kut voor jou en je kat. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ze reageerde net een beetje door heel zachtjes te knorren. Hopelijk dat ze dus toch voelt dat ze thuis is en omringd door mensen die van haar houden. Tering dood. When your people matter, menstrual health matters |
|
|
|
Sterkte Fusion. De dood hoort helaas ook bij het leven maar leuk wordt het nooit. Gelukkig heb je heel lang van het beestje kunnen houden en heeft ze ongetwijfeld een fijn poezenleven gehad. Onze oudste is 15 en ik heb haar al sinds ze kitten was, ik weet nu al dat het een enorm drama wordt al ze er niet meer is. Ik hou echt zoveel van onze pluizenbollen. |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
Awwww, but ach. Je ziet het soms ook aan de ogen. Dat het klaar is.Kijken ze "anders". "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Voelt een beetje out of place met de ellende die Fusion doormaakt, maar wou het toch ff delen: Sansa is thuis! Een kwartier geleden stond ze aan de achterdeur te miauwen, haar maatje heeft ons wakkergemiauwd om haar binnen te laten. Gisterenavond nog verder geflyerd met o.a. het verzoek om tuinhuisjes en schuurtjes open te zetten. Dat heeft dus waarschijnlijk effect gehad. Ze is een klein beetje vermagerd, hoogstwaarschijnlijk ergens binnen gezeten. Ze is superhappy, stopt niet met mauwen. :D Voor ons mooiste cadeau van het jaar. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Mooi nieuws When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Nee hoor dis half jaar geleden en een still van n vjdeootje. Momentopname die ik wel mooi en onschuldig kijkend vond. Ze was toen, extern gezien iig, nog kerngezond en superblij. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik doelde ook niet op de foto. ;-) "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ah oké, sorry. Nee haar ogen waren duidelijk. Ze was opeens ook bijna blind, pupillen heel groot. Haar hele lichaam zei "ik kan niet meer". Nu net begraven. Pffff.... Nu nog kattenbakken, eet- en drinkbakjes en nierdieet doneren. Haren stofzuigen. Kussentje weggooien. Pfffffffffffffffff... Sorry voor t virtuele gejank. En dank voor t aanhoren. When your people matter, menstrual health matters |
|
Sterkte, man!!! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
signature |
|
quote: Ik wilde niet spoilen dat dat goed af zou lopen, maar het is al bekend quote: @Fusion: dat is klote! Heb het een paar keer meegemaakt, heel herkenbaar ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Ja, dood is echt fucked up. Al op relatief jonge leeftijd mijn pa verloren, een hele goede vriend, en 2 katten. Het verdriet, de twijfel of je meer had moeten doen, en vooral de leegte. Ik schiet er vlak na meestal in een soort van existentiële crisis (loop al jaren bij een psych), licht tegen het psychotische aan. Zit er nu ook In. Twijfelen over de zin van t leven, geloof blablabla. Gelukkig heb ik een dochter die gewoon keihard door gaat met zorg nodig hebben. Gelukkig is de toestand niet dusdanig in t psychotische spectrum dat fat niet gaat, maar fijn Is anders. De dood is één van de weinige gebeurtenissen dat ik emotie voel (normaliter voel ik die verder erg weinig, en heb ik daarvoor in de plaats allemaal rationele processen die de emotie proberen te reconstrueren haha, whatever). De dood van een geliefd mens of dier zuigt echt enorm. Als een zwart gat aan je ziel. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |