|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Sterkte When your people matter, menstrual health matters |
|
Sterkte, Wim I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Sterkte. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Thanks, mensen! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Kut man, wel goede leeftijd. Mijnes was na een dag of vier terecht. Hij was toch van de balkonreling geflikkerd. Hij liep beneden en toen ik hem riep kwam hij en kon ik hem zelfs makkelijker oppakken dan thuis. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Gelukkig man! When your people matter, menstrual health matters |
|
18,5 jaar. Zo dat is best oud! Onze kat is twee maanden geleden ook overleden na 17 jaar. Ik had er toch meer moeite mee dan ik verwacht had, dan hakt het er toch best in, voor je gevoel is ze er namelijk altijd geweest en dan opeens heb je een lege plek op de bank. Dus Sterkte! |
|
Pffff ja. Heb vanaf 2001 2 katten, die 4 jaar waren toen ik ze kreeg. Eentje is al overleden, dat hakte er idd keihard in. De ander leeft nog, is dus ruim 18 jaar nu. Long may she live.... moet er niet aan denken. When your people matter, menstrual health matters |
|
We hebben er nu nog 3. 1 van ongeveer 10, 1 van 7 en 1 van 5, zo ongeveer. Maar ondertussen liggen er meer in de tuin, dan dat er rondlopen. Onze eerste kat fenriz is op 9-jarige leeftijd (1996)voor het huis dood gereden door een auto. Vanaf toen geen nieuwe katten meer buiten laten lopen. Pimmetje is 21 geworden, die was op. Stimpy 19 nog iets, ook op. En sweetie darling is dus 18 1/2 geworden, ook op. Op een gegeven moment hadden we er 5 levend. Wat een naarheid. En 3 is best heel rustig ineens. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 23-09-2016 14:49] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik las eerst: we hebben er nu nog 3.1. Wel sneu van sweetie darling. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 23-09-2016 15:04] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Verrek! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Wat natuurlijk in Nederland incorrect zou zijn. |
|
quote: Zo te horen heb je er dus een hoop een mooi lang leven gegeven ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Thanks! Ja, dat proberen we zo goed mogelijk te doen. Katten zijn toch een dingetje, hier. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
En er loopt een nieuw dingetje hier! Vanmiddag gehaald uit een asiel in de buurt. 3 maanden oud, voor het eerst een rood/witte. Nu hebben we er weer 4. Beetje reuring in de tent, want het was een gezapige boel geworden. Nog geen naam, wel een paar opties. Iemand nog een suggestie? /waarbeginikaan "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Bedankt nog! Even overheen gelezen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Dakhaas! (Zo heet mijnes) Scheurgras Gronduil ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Jan. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Toevallig eergister dwdd gekeken? Hoorde het van een collega. Mevrouw, uw hele gazon hep waarschijnlijk de scheur! Voorlopig is het foxy lady, roepnaam foxy geworden. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Nog steeds. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Verrek! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
In mei hebben we 1 van onze katten helaas in moeten laten slapen, sinds een paar weken loopt hier een nieuwe unit rond. Onze eerste raskat, een ragdoll. Echt het allervriendelijkste, makkelijkste en leukste beest ever!! Alles wat wij over ragdolls hebben gelezen klopt. Ze ontspannen volledig als je ze op hun rug neerlegt (hence the name). Als je door huis loopt blijven ze je als een hondje volgen. Super grappig. Het gaat ook supergoed met onze andere kat (een poes van 15 jaar oud) Compleet passed out Wij speelgoed kopen natuurlijk, maar een kartonnen doos, ja, dat is toch wel het allerleukst! Starting contest De ragdoll is 1 van de grootste kattenrassen. Wij hadden de grootste kater uit het nestje en met 4 maanden doet hij al ruim 2,5kg. Ik verwacht dat hij volgroeid (3-4 jaar) 8-9 kilo gaat wegen. Dit soort taferelen: |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |