IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : I wanna see your pussy, everybody says it's nice! (katten en poezen topic) deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 26-03-2013 15:32 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

Graag gedaan hoor!


5 Euro's? Op je muil!!


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 27-03-2013 1:28 by bokkie666 Profiel van bokkie666

Een gezin in Purmerend heeft 15 maanden op het kadaver van zijn vermiste kat Blacky gezeten. Het dier bleek te zijn overleden nadat het klem was komen te zitten in de vering aan de onderzijde van het bankstel in de woonkamer.

Dat schrijft de Dierenambulance Purmerend op zijn website. De gemummificeerde kat werd vrijdag teruggevonden toen het gezin aan het verhuizen was.

Aanvankelijk werd aangenomen dat het in december 2011 verdwenen huisdier door het ijs was gezakt en verdronken. Van de doordringende stank nabij het bankstel werd aangenomen dat die ontstond doordat andere katten in huis er hadden geplast. De donkere vlek die daarvan het gevolg leek, werd keer op keer gereinigd.

Medewerkers van de gealarmeerde Dierenambulance melden dat de gezinsleden 'erg aangedaan en verdrietig' waren bij het ontdekken van de stoffelijke resten. 'Wij hebben in onze loopbaan al heel wat meegemaakt', aldus de ambulancedienst op zijn website, 'maar het blijkt altijd nog extremer te kunnen.'



Silence
Usericon van Silence
Posted 28-03-2013 11:06 by Silence Profiel van Silence

Gadverdamme, dat over die vlek en geur had ik nog niet gelezen. Smerig.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 04-04-2013 14:49 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Als Alfie gaat eten, veegt ze soms denkbeeldige dingen richting haar eetbak. Met 1 pootje over de grond vegen in de richting van de eetbak. Ik kan er geen zinnige verklaring voor vinden.

Ook als ze aan het schaiten is blijft ze met 1 pootje over de wand vegen. Ik grapte al dat dat haar manier is om mij te laten weten dat ze nog leeft in die putlucht.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 04-04-2013 14:57 by Mythics Profiel van Mythics

quote:
Op 4 april 2013 14:49 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Als Alfie gaat eten, veegt ze soms denkbeeldige dingen richting haar eetbak. Met 1 pootje over de grond vegen in de richting van de eetbak. Ik kan er geen zinnige verklaring voor vinden.


Heeft iets te maken met territorium-gedrag volgens mij. Ik dacht dat katten tussen hun 'kussentjes' iets van geursporen achterlieten en zo 'hun voedsel' markeren. Sommige katten, afhankelijke van de mate van hun dominante instelling, doen dit meer dan andere.



I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 09-04-2013 20:25 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Ik denk dat ik weet waarom Alfie zich maar niet wil laten aaien. Volgens mij heeft ze ooit een traumatische ervaring met handen gehad.
Als ik een speeltje vastheb of haar gewoon roep dan blijft ze maar naar mijn handen kijken, die volgt ze echt. En als de handen richting haar gaan is het blazen geblazen.

Nou ga ik niet dood als ik dat beestje niet kan aaien, maar het zou toch wel leuk zijn. Alleen werkt aaien meestal met de handen, en dat is dus problematisch.

Iemand een tip?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-04-2013 10:28 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 9 april 2013 20:25 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Ik denk dat ik weet waarom Alfie zich maar niet wil laten aaien. Volgens mij heeft ze ooit een traumatische ervaring met handen gehad.
Als ik een speeltje vastheb of haar gewoon roep dan blijft ze maar naar mijn handen kijken, die volgt ze echt. En als de handen richting haar gaan is het blazen geblazen.

Nou ga ik niet dood als ik dat beestje niet kan aaien, maar het zou toch wel leuk zijn. Alleen werkt aaien meestal met de handen, en dat is dus problematisch.

Iemand een tip?


Hou eens op met dat beest analyseren man het is geen hulpverleningsbeest. Nog even en je neemt hem/haar mee naar therapie.

Sommige katten vinden geaaid worden leuk, sommigen ook echt niet. Katten zijn eigenzinnig, ze doen wat ze zelf willen en wanneer zij dat willen. Als je haar zou willen trainen of laten wennen, dan zowieso niks forceren en probeer eens met een speeltje aan zo'n stokje dat beest te aaien en van daaruit langzaam opbouwen. Maar grote kans dat je poezel nu eenmaal niet van aanrakingen kan genieten.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-05-2013 15:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

onze katten worden onnozel


Miura



Dexter





Maar Noor niet




signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-05-2013 18:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 03-05-2013 20:19 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl



"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 03-05-2013 20:23 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Welke ben jij?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-05-2013 18:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

die ene


signature


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 04-05-2013 18:24 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

die kat is fout aan het gaan!


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Silence
Usericon van Silence
Posted 09-05-2013 22:18 by Silence Profiel van Silence

Toffe actiefoto's hierboven, Hyp.

Hebben jullie ook ervaren dat na het steriliseren van de kat hun karakter veranderd/versterkt? Lunate is nog schrikkeriger en eenkenniger geworden. Guzzi is nog veel meer dan eerst een schooier, prater en knuffelkont. Ze babbelt de hele dag door, loopt je als een hondje achterna, sleept met hele broden of worsten door de kamer. Raar ding.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-05-2013 22:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

dankoewel

nja, beetje, alhoewel er meer veranderingen komen als er andere dieren bijkomen. Miura komt minder knuffelen, Noortje komt minder binnen, Miura kijkt meer door het raam, Noor slaapt overal en niet meer op 1 plaats


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 10-05-2013 23:38 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Zeker vette foto's, hypieajee.



Awww....




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 15-05-2013 20:39 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Als een poes op haar rug ligt te draaien/kroelen, voelt ze zich dan helemaal op haar gemak?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 16-05-2013 9:33 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Rugjeuk.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 24-05-2013 22:05 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net





5 Euro's? Op je muil!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-05-2013 22:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 01-06-2013 14:31 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Fantastische action shots hier allemaal!


When your people matter, menstrual health matters


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 02-06-2013 9:26 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Alfie is echt een prinsesje. Zit ze bij de deur te mauwen dat ze buiten wil. Doe ik de deur open, gaat ze 2 seconden buiten kijken, en dan loopt madam weer naar binnen.

Volgens mij wil ze me gewoon laten weten dat zij de dienst uitmaakt hier.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Silence
Usericon van Silence
Posted 02-06-2013 9:54 by Silence Profiel van Silence

Vervang het liefelijk mauwen door psychopatisch gekrijs en hetzelfde geld voor Luna.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-06-2013 15:54 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 2 juni 2013 9:54 schreef Silence het volgende:
Vervang het liefelijk mauwen door psychopatisch gekrijs en hetzelfde geld voor Luna.




Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 03-06-2013 5:01 by nark Profiel van nark




Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen