|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Je hebt een aantal sprays die kunnen helpen. Miauwen én wildplassen kan een teken van stress zijn. Zo'n spray kan helpen. Ik zou even met t asiel bellen. En anders heb je van die speciale kattengedragdeskundigen. Klinkt zweverig maar valt mee. Die weten vaak toch wel wat maar van de psyche van zo'n beestje dan een reguliere dierenarts. When your people matter, menstrual health matters |
|
speelt hij/zij ook? signature |
|
quote:Ik denk zelf ook dat het gewoon praten is, en niet dat ze in discomfort is ofzo. Want ze ligt ook gewoon lekker te kroelen bij me terwijl ze stil is [nouja, spinnen als een malle]. quote:Ze had weer een kakdrol op de mat gelegd terwijl ik van huis was. Die mat nu volgesprayed met "Keep Off!" van de dierenspeciaalzaak. Alhoewel ze die mat ook gebruik als krabding. Ik heb haar al een paar keer in de kattenbak gezet en met haar pootjes bewogen zovan "hier poes, kan je je poep begraven". Bleek dat ze gewoon graag buiten poepte, dus zonder de overkapping op de kattenbak. Kein problem. quote:Yas. Ze reageerd goed op premium blend extra speshul catnip uit the USA. Verder een heerlijk aanhankelijk drolletje. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
quote: dat geloof ik, maar hoe is het met de kat? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Lal, als er een aanhankelijk drolletje ergens inhangt zie ik dat meteen want madam toont me regelmatig d'r kontgat. Volgens mij gaat het goed met de poes. Ze produceert nu solide ontlasting op de goede plek. Eet en drinkt prima [misschien eet ze d'r voer te snel op? Vaak meteen aanvallen]. Ze vraagt veel aandacht en die krijgt ze ook, alleen soms is het ff "ok nu moeve", als ik bijvoorbeeld achter de laptop zit of wil gaan eten. Ze voelt zich op haar gemakt, want ligt regelmatig in totale overgave houding bovenop me. Met mij gaat het ook goed, thanks for asking. Edit: pics [Dit bericht is gewijzigd door Tommeh op 18-12-2017 9:10] Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
Nice! Gelukkig geen plat neusje. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ziet er liev uit allemaal zo jullie tweeën. Blij dat t allemaal de goede kant opgaat! When your people matter, menstrual health matters |
|
En wat n mooi poezebeest is t ook zo helemaal wit When your people matter, menstrual health matters |
|
Die kat op die laatste foto is niet meer te redden. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Ik haarbal je helemaal de moeder! Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
Kun je er niet beter wol van spinnen en een trui van breien? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
quote: Zie dat mormel daar zitten dan, "bedien mij". Heerlijk ... hoe de hazen lopen ... |
|
Een poepchinees, dat is het. Toen ik wakker werd zat de kat op de vensterbank te snoepen van de nepplant. Gelukkig kotste ze het meteen uit. Is het mbt die nepplant nu klaar? Ze heeft geproefd, het was vies, basta? Gisteren wilde iemand kennis komen maken, maar Tex liet zich niet zien. Beetje een verlegen meisje lijkt het wel. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
Het is ook best wel wat voor zo'n beessie hoor, opeens in een asiel, en nu opeens in jouw huis. Alsof ze opeens naar een andere planeet verhuisd... gelukkig is ze bij jou iig niet verlegen. When your people matter, menstrual health matters |
|
Van de vier katten hier vluchten er drie weg zodra de deurbel gaat. Hebben het totaal niet op andere mensen. Is niet heel raar. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik heb het zelf ook, lol. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Als de deurbel gaat, vlucht ¾ van jou weg? |
|
Nu weet ik t zeker: WMP is een dubbelaccount van Natural Disaster. When your people matter, menstrual health matters |
|
Lol! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ach jee, Satan moet ook weer even aantonen dat ie een inschattingsvermogen van een verloren knoop heeft. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Gast laat je toch niet iedere keer zo kennen When your people matter, menstrual health matters |
|
Zoals ik al zei, je hebt het inschattingsvermogen van een verloren knoop. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Diep ND. Diep. Wow.... When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |