|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Je zou eerder verwachten dat OWW had gezegd: Was Fusion maar geen kat. |
|
quote: Oef! Arm schatje. Verwen haar maar extra goed nu Willekeur en dictatuur! |
|
signature |
|
Grumpy cat. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 21-09-2013 17:34] Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
signature |
|
The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: |
|
signature |
|
The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
|
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Ben jij dat? When your people matter, menstrual health matters |
|
Neen, toch niet. Ik heb een veel saaier leven. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Ah oke hehe. Ik las later ook dat t in de VS was, maar vooral t eerste gedeelte leek qua huizenbebouwing net NL. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Wow, wat een mooi beestje Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Net met onze oudste van bijna 19 naar de dierenarts geweest, bloed bij de poep. Bloedtest, urinetest en waarschijnlijk nierfalen. Maandag terug bellen, urine wordt opgestuurd voor de zekerheid. 2 liter vocht ingespoten. En vanaf nu apart voer. Hoort er allemaal bij. Deze dus. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hm... geen zin om te wassen. Even ruiken.... Beter ga ik ze nu wassen!!! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Onze zorgvoorhaareenpaarmaanden-poes! [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 05-01-2014 12:28] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Eddie Hitler heeft een kale plek in haar nek die aan het genezen is, maar ze krabt het telkens kapot. Krijg je dit mee van de dierenarts. En ik vind het altijd al zo zielig als je die aankleedpartijen van huisdieren ergens op tv ziet. Ze vind het vreselijk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ze is enorm opgeknapt door het speciale voer. Loopt weer de trap op en af en komt dus ook weer beneden. Joy! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Leuk beestje, hopelijk kan ie er nog weer ff tegenaan en jij hebt zo te zien ook weer eens wat extra voer gehad [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 15-01-2014 21:42] ... hoe de hazen lopen ... |
|
Goed nieuws dus Een van obze katten (16.5 jaar) heeft al maanden lang schildklier problemen (en beginnende nierproblemen). Ze krijgt de juiste medicijnen maar wordt zo mager Ik heb nu speciaal krachtvoer dat ik met water meng en soms tot wel 4x per dag in haar bekje spuit, maar t helpt niet veel... wordt er niet bepaald vrolijk van. When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |