|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
dude... Volgens mij kun je beter naar noord Tilburg verhuizen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Kom maar, lekker huilen! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Nou ja, zeg. Huilen is sowieso toch nooit lekker? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Tjonge Wim, als je nog nooit lekker hebt gehuild dan mis je wel wat hoor. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Oh, dat wist ik niet. Wat precies? Ik vind op google dingen als zielige films en enzo. Mja, dat doet me niets. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Kan heel bevrijdend werken hoor, huilen. Behalve als je je been per ongeluk afgezaagd hebt of zo. Dan is huilen alsnog niet fijn. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Sterkte Fusion. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Dank allen. Ze heeft nu n plekje in de tuin. Mis haar nog iedere dag. When your people matter, menstrual health matters |
|
Klinkt zwaar... Logisch dat je haar elke dag mist, als iemand jaren bij jou gewoond heeft en je haar zo graag gezien hebt. Hoe oud is ze geworden? (Om niet genegeerd te worden even melden dat ik dit oprecht meen en dat dat volledig losstaat van meningen in andere topics. Just saying.) Willekeur en dictatuur! |
|
In het kattentopic hebben we het over katten, niet over ander geneuzel. Hier liggen er ook twee in de tuin. Gelukkig plek zat voor uitbreiding. En we zijn niet van plan om weg te gaan hier. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
@Heresie: 17 jaar. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Zeg, dat klinkt wel luguber quote: Oh, blij te horen dat ze wel een mooie leeftijd gehaald heeft dan! Kan me zelfs moeilijk voorstellen hoe het moet zijn om een poes te verliezen die al zo lang bij je gewoond heeft. Daar moet je een enorme band mee hebben. quote: Ja, er is een kattentopic, wat doen al die andere topics hier eigenlijk? [Dit bericht is gewijzigd door Hérésie op 01-07-2014 22:18] Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Nou ja, realisme is wel op zijn plaats, we hebben ook nog 5 levende katten en de oudste is al 19. quote: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hehe volgens mij is u ook een kattenmens Ja, je moet idd realistisch zijn. Ik heb tot nu toe 3 katten verloren, eentje toen ik n puber was en bij mijn ouders woonde. Dat was al erg. Toen later n jonkie dat ik de brandweer uit n boom heb laten redden. Toen ik haar liet steriliseren is ze nooit uit de narcose wakker geworden. De derde had ik (samen met haar zus) in 2001, toen ze net 4 waren (een eigenaar van een failliet café had ze opgesloten en was met de noorderzon vertrokken). Ja je krijgt n enorme band met zo'n beestje. Ze was echt zó ongelooflijk lief en voorzichtig. Een heel teder persoonlijkheidje. Zoals ElitE al schreef, je kunt van t lijden en doodgaan van zo'n beestje meer van slag zijn dan van sommige mensen (zelfs in je familie). When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Maar allez, zo triest quote: Uiteraard. Onze Toulouse is ook een gezinslid voor ons. Hoe ver het zelfs gaat, daarover zal ik maar beter niet te ver uitweiden, haha. Willekeur en dictatuur! |
|
Oké When your people matter, menstrual health matters |
|
Heb je alweer een nieuwe? |
|
Nee. Heb haar zus nog. Voorlopig geen katten meer... When your people matter, menstrual health matters |
|
Moet er niet aan denken dat onze theemuts er ineens niet meer is Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Hoe Bold & The Beautiful t ook moge klinken.... geniet iedere dag van elkaar! EDIT: wat n snuit overigens [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 02-07-2014 11:56] When your people matter, menstrual health matters |
|
Miura Dexter signature |
|
Die onderste is familie van Grumpy Cat? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wat een bijzondere kleurencombinatie in je kleren, Bartnos. Zit je in een 1975 fase? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: online kleren kopen is raar quote: superlief ook signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |