|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
Onze nieuwe aanwinst! Dorus.. Vorige kat is helaas verdwenen en nooit meer teruggekomen, vonden het lastig om een nieuwe kat te nemen, maar vandaag toch de knoop doorgehakt. Kennismaking met onze andere kat gaat redelijk, beetje blazen maar voorlopig gaat hij de confrontatie met het kleintje uit de weg. Kleintje is rustig alles aan het verkennen, springt continue luid knorrend op schoot en vermaakt zich met.. Tsjah, alles eigenlijk Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
5 Euro's? Op je muil!! |
|
signature |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 13-01-2013 20:39] |
|
Sneeuw is eng. Schuilen. Mara's reactie op een vogel. |
|
5 Euro's? Op je muil!! |
|
orw signature |
|
Haha die is echt briljant! |
|
Robin Hendrickson en Erik Brandsness uit de Amerikaanse plaats Reno hebben afscheid genomen van hun bekendste huisdier. Hun kat Mymains Stewart Gilligan - kortweg "Stewie" - heeft zijn strijd tegen lymfeklierkanker verloren. Met zijn 123 cm was het de langste kat ter wereld. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Die ogen van Luna En Guzje is ook errug aandoenlijk in die enge sneeuw. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
signature |
|
Miura is erg viesgezind de laatste tijd heeft precies veel last van haar achterpoten artrose of zo? signature |
|
Miura is Maine Coon toch? Artrose lijkt mij sterkt, ze is toch nog geen jaar? Wat wel eens voor komt bij Coons is Patella Luxatie (een te losse knieschijf) of Heup Dysplasie. Maar misschien is ze gewoon verkeerd gesprongen hoor en gaat het wel weer over. No regrets and no remorse... |
|
Trix is voor het eerst krols, wat kan die dame een herrie maken zeg! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
De hoer. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ik zei toch dat je een kutkat had. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
niet die bruine hé, die grijze signature |
|
de heren in 'actie' |
|
5 Euro's? Op je muil!! |
|
Godverdomme, Guzzi is echt zo krols als wat. Dat gebalk van dat beest. En het aanschurken tegen elk stuk meubilair, de andere katten lastig vallen, berijden van stoelpoten.... Ik lig continue in een deuk en MH ergert zich groen en geel. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 23-02-2013 11:33] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |