|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En binnenkort een nest kittens. |
|
Dit is Trix en ze komt vanaf maandag bij ons wonen Ze lijkt veel op wijlen Dirk qua vacht, dat trok ons enorm aan haar aan 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:Dat kunnen ze geen van drieën (meer). |
|
quote:Ja, geen logeerkater in huis nemen. Al helemaal geen een die geen schijtbak is. Arme poekies. Subtiel kamerolifantje |
|
de titel klopt niet, maar wel sneu allemaal weer. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Dit is onze Freek en zijn ballen (sorry voor de fokking lelijke vloer): Ja hoor... |
|
Hallo Freek en zijn ballen. Subtiel kamerolifantje |
|
Ik vind hem zo gaaf. Met z'n roze accenten en z'n achterlijke gedrag. Ja hoor... |
|
quote: Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Katten zijn zo gaaf! Ja hoor... |
|
quote: +1 Freek ziet er goed uit, ondanks de vloer. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Freek is zo'n baas. Die vloer; tja, wat doe je als je een huurhuis betrekt? Die vloer lag er al in en we moesten snel over. Ik zou wel graag een nieuwe vloer leggen, het liefst een houten vloer. Gosh darn. Ja hoor... |
|
quote: Ach ja ik zou me maar niet druk maken over die vloer, voor hetzelfde geld had je een lelijk tapijt of plavuizen aangetroffen Maar hoe dan ook, Freek is idd een flinke baas. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Deze unit net in elkaar gezet. De vorige was helemaal af. |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
Godver, Maus is inmiddels al ruim twee weken weg. Ze heeft het in de zomer wel vaker in de bol en blijft dan rustig een paar nachten weg, maar zo lang is ze nog nooit weggeweest. Inmiddels bij Amivedi en de dierenambulance als vermist geregistreerd. Bah... Als het beestje nou 's ochtends dood in de mand vind dan kun je dat een plek geven, maar hier kan ik niks mee.. Voor hetzelfde geld komt ze morgen weer binnen alsof er niets aan de hand is, maar de kans is natuurlijk ook levensgroot dat ze er niet meer is. Moeilijk. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik ken die shit ja, paar keer meegemaakt bij mijn ouders. Ondankbare kutbeesten zijn het ook wat dat betreft. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Wat rot om te lezen dat je kat weg is. Lijkt me echt een ware nachtmerrie. Twee weken geleden is er bij ons een kat komen aanlopen. Een witte kortharige kat met gele ogen. Ze zat onder de olie, vlooien en teken. Ik heb haar dus gedoucht, ontvlooid en de teken verwijderd. Ondertussen advertenties gezet op MP, amivedi, dier gezocht en overal pamfletjes achter gelaten met de vraag van wie de kat is. Geen enkele reactie! Ook heb ik de dierenambulance laten komen en die hebben haar gecheckt o een chip, maar die zat er helaas niet in. Dus nu zit ik met kat nummer 5 in huis. Prachtig, lief beestje hoor. Een echte kroeldoos, maar ik weet niet of ik het kan. Vijf katten in dit huis. De kattenbak kunnen ze met zijn vieren al zo goed volschijten... And the wind cries .. |
|
Omgeving Dordrecht dus. Witte kortharige kat gevonden met gele ogen. Al 2 weken bij mij thuis. And the wind cries .. |
|
Beetje klooien met de Fisheye lens: Boeiender |
|
kleedt slank af! I am mine own redeemer...! |
|
deze 2 heren zijn sinds vorige week hier komen wonen. hun vorige eigenaresse kreeg een groot probleem met allergie en zocht een goed tehuis voor ze, dus zo zijn ze hier komen aanwaaien. wel ff wennen, maar toch wel ernstig leuk [Dit bericht is gewijzigd door faceless op 27-06-2012 20:31] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |