|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Zo. Fixed. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 08-03-2013 14:11] Boeiender |
|
Nou mijn 'hormonen' hebben een lekkere discussie op gang gebracht! De pretecho was geweldig trouwens, onze dochter was mooi en duidelijk te zien. Alles zat erop en eraan, ben helemaal blij. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Je blijdschap spat gewoon van het scherm, top! Too weird to live but much too rare to die.. |
|
Boeiender |
|
hormo.. euhhh, homo's! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: leest: "nog niet" I am mine own redeemer...! |
|
quote: Nah, ik beval jou toch wel! Boeiender |
|
I am mine own redeemer...! |
|
quote:Leuk!! Hier ook beelden van de 3D echo + andere echo's van vriendinnetje gezien. Spannend, ze is nu 8 maanden en zelf erg vroeg geboren. Zou zomaar 'elk moment' kunnen. |
|
quote:Da's verdomme wel erg jong om zwanger te zijn. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Terwijl ik het typte heb ik aan je gedacht, makkelijke vis om te vangen ben je ook. |
|
Zekers. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Kom zeg, het is 2013 hoor, niet zo bekrompen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
voor de mensen die mij in hun FB vriendenlijst hebben, aub nog even niks op mn fb zetten aub want het is nog supervers en het is nog niet aan iedereen verteld. Wabla is eindelijk TANTE!!! ZM, meet Enora "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Proficiat aunty Jackie. |
|
dankjewel!!! *supertrotsetantemodus* [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 10-03-2013 13:38] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Gefeliciteerd tante Jackie! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Dankjewel! Hihi, de kat is al uit de zak op FB, de trotse opa en oma konden hun mond niet houden XD "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Awww... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik voel een facebook-rel aankomen... I am mine own redeemer...! |
|
haha, nee dat zal wel meevallen "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
I am mine own redeemer...! |
|
zojuist nog een foto gekregen, hier is ze al iets minder in de kreukels "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |