|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Oei. |
|
Dank u. Ik zal morgen een foto neerplempen van het bij voorbaat mishandelde kind. Omdat het kan. Boeiender |
|
quote: AKA: niet Nederland. Kom op zeg... Sowieso is de Europese populatie *relatief* gehalveerd versus de rest van de wereld. Veel Europese landen hebben geen groei meer of hebben binnenkort geen groei meer. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
idd quote: When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Een (opgroeiend) kind in het westen (en opkomende landen) verbruikt vele malen meer grondstoffen (en dus een grote ecologische voetafdruk) dan meerdere kinderen in derdewereldlanden. [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 23-03-2014 21:06] |
|
Je hebt wellicht gelijk, maar ik ben er van overtuigd dat we echt wel met oplossingen gaan komen om dat soort problemen op te lossen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zo, hier mijn onverantwoorde ecologische voetafdrukken: Boeiender |
|
Doe er maar lacherig over, ik vind het best wel wreed om in deze wereld moedwillig kinderen te plempen. |
|
Wreed ten aanzien van wie? De kinderen? Ik ben zelf best wel blij eigenlijk dat mijn ouders me in deze wereld geplempt hebben. Dat geldt ongetwijfeld niet voor iedereen. Maar dat steek ik liever op de grote boze natuur dan op Mr. N. Willekeur en dictatuur! |
|
En toch mooi allemaal happen Van harte proficiat, Thieu! |
|
Dank u! Boeiender |
|
quote: Ja. Al denk ik dat daar de niet-bijdragende vervuiling per hoofd beduidend hoger is. En daarbij, nogmaals, hier houdt het slechts de populatie in stand. En we hebben hier een vergrijzende bevolking. Tenzij we direct complete internationale solidariteit krijgen, ontaardt het hier ook in chaos en ellende als de bevolking hard krimpt. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 24-03-2014 9:10] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Hihi, ik weet het, ik kan het ook zo moeilijk laten. Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Jouw planeet om zeep helpen, doet iedereen met plezier. Je moeder. |
|
signature |
|
quote: Mooie foto! |
|
quote: Gefeliciteerd man! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Misantroop dat je er bent! "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Prachtige foto. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Gisteren kwam 'Hammer Smashed Face' voorbij op m'n i-pod. Mijn jongste zoon (4 jaar): "Amai, da's een tof lieke!", en hij begon spontaan te dansen. Opvoeding = 10/10, dank u wel graag gedaan The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
pas maar op dat hij dan niet begint te headbangen op K3 signature |
|
Zolang het maar niet op die rosse is, mag hij alles doen met die van K3. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: |
|
twee maand alle buisjes eruit signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |