|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik hoop dat het goed gaat deze keer. En Bassie, het is geen lief kind, het is een eigenwijze blaag... Boeiender |
|
Succes Sgeiterdt! |
|
Bedankt mannen, zoals het er tot nu toe naar uitziet, gaat het de goede kant op. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:Mooi! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
lease-kids 3.0! I am mine own redeemer...! |
|
quote:Veel geluk gewenst, hopelijk gauw voorbij die spannende 12 weken. |
|
wanneer krijg/baar/adopteer jij 7 kinderen, net zoals je pa, lieve Silence? I am mine own redeemer...! |
|
Zes! Maar nee, voorlopig liever nog even niet. En jij dan? |
|
ow ja, zes! twee nu, lease-kids 3.0 zelf kom ik nooit verder dan / als / oder / also nul.punkt.nul. heb wel een dikke l, maar ook een zachte g helaas... I am mine own redeemer...! |
|
Beter van niet... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Dank je! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
ow ja, congrinds sgeiterdt! [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 26-10-2012 20:54] I am mine own redeemer...! |
|
Bedankt! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Sgeiterdt, gefeliciteerd en succes met de tweede echo.. Spannend man! Hopen dat dit keer alles helemaal goed is/gaat.. Hier bezig met onze laatste (officiële) IUI poging. Vorige week is mijn vrouw geïnsemineerd, we wachten weer rustig af. Binnenkort gesprek met de gynaecoloog om te kijken hoe nu verder, zal wel IVF worden. Met een beetje mazzel in de wachttijd nog een paar IUI-pogingen.. Pff, begint wel echt spannend te worden nu. Het mag zogezegd wel een keer. Al zijn we er nog steeds heel nuchter onder, praten er over, en zijn er niet extreem veel mee bezig, maar toch, het knaagt wel een beetje, zo na 6 mislukte pogingen. (Al zijn we 1x zwanger geweest, na de eerste poging, maargoed, dat eindigde in een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zoals hier eerder gemeld, dus dat schaar ik ook maar onder een mislukte poging..) Achja. We zien wel. Kan er toch niet meer van maken. Bij mijn vrouw is alles goed, mijn zaad is van topkwaliteit (elke keer zeer ruim boven het gemiddelde), dus het zal wel een kwestie van wachten zijn. Al is dat niet altijd even makkelijk. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote:Vrienden van me waren verschrikkelijk bezig met zwanger worden. Op het moment dat ze het hadden opgegeven lukte het ineens. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Staat ook goed op je CV! Hoop dat het lukt man! "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Hoor je idd vaker.. Zal ook best een factor stress meespelen. Als je dan de hoop laat varen heb je daar geen last meer van.. Ach ja. Opzich valt het kwa stress bij ons wel mee, al wordt het wel steeds spannender naarmate het langer duurt.. quote: Heb er al shirtjes van laten drukken! Thanks! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Amon signature |
|
Wat een prachtkereltje. Is ie wel van jou, Bart? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Ik ben nog steeds verliefd. Kereltje blijft ook alleen maar mooier worden. |
|
jullie zijn lief signature |
|
Duidelijk, het wordt IVF voor ons. Na 7 pogingen inseminatie is dat hem niet geworden (op de buitenbaarmoederlijke zwangerschap na), dus dit is de logische volgende stap.. Best heftig. Eerst een paar maanden rust, wel even lekker. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
succes Ethie Amon bij de Sint signature |
|
Kinderen hebben grappige uitspraken. Met euromunt in de hand: Aaarchh, er staat een heks op de achterkant! Oh, wacht, het is Beatrix... Hatsjikidee! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |