|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Haha, ja, waarom ze haar voetjes zo vast hebben weet ik ook niet. Misschien is ze aspirant voetballer ofzo. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Vlak voor ze het raam uit werd geslingerd? Gefeliciteerd nog WaBla. Mijn allergeweldigste vriendinnetje is bevallen van een dochter, leuk ding met rood haar. Voel me stiekem ook een beetje trotse tante |
|
Leuk hoor! Mijn vrouw en ik hebben gisteren al wat voorpret gehad met het opzetten van de box in de woonkamer. Heb er nu nóg meer zin in. Op 14 juni barst het los, als het goed is. Ja hoor... |
|
Oja, de box. Ding staat nog in de schuur. Eerst maar eens operatie hoe-de-fuck-werkt-een-maxicosi eens uitvoeren. Je moeder. |
|
Ik hoop dat jullie weten waar jullie aan beginnen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Precies, dat grut is levensgevaarlijk. http://www.nu.nl/buitenland/3393795/kleuter-schiet-vriendje-dood.html http://www.nu.nl/buitenland/3393728/kleuter-schiet-vrouw-dood.html |
|
Aito, hier 8 week [Dit bericht is gewijzigd door rotor op 10-04-2013 11:47] |
|
De bokslessen vorderen al aardig? Tof, man! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Coördinatievermogen vooralsnog nul, tof is het zeker! Verbitterde ouders (die zijn er veel) met hun "weet je wel waar je aan begint" opmerkingen wens ik veel sterkte met zichzelf en hun negatieve levensinstelling. |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Overigens vind ik kinderen te gek hoor, vooral die van mezelf. Maar ik vind hun omgeving er niet beter op worden, zacht uitgedrukt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Het komt nu wel heel dichtbij hé? Ik heb toevallig vandeweek ook de box in elkaar gezet. De commode en het ledikantje zijn ook af. quote: Mooi kind! Bij ons is het over 2 maanden zover, ik kan echt niet wachten. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 10-04-2013 15:30] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Wat een mooierd WB! en die van Rotor ook al Mijn dochter is inmiddels ook alweer 8 weekjes oud [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 14-04-2013 22:13] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Boeiender |
|
Vanavond zijn we naar een informatieavond geweest in het ziekenhuis. We zijn ook rondgeleid over de verlosafdeling, het is recentelijk helemaal verbouwd in het Zaans Medisch Centrum en het ziet er echt prachtig uit. Mijn vriendin is nu 36,5 week zwanger, dus het moment supreme komt steeds dichterbij en ik kan echt niet wachten tot onze dochter er is. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Wow, gaaf zeg! Ik heb afgelopen week een borstvoedingscoorlichting om de oren gekregen in het ziekenhuis. Straks de liggingsecho en komende woensdagavond een bevallings-'cursus'. Ik heb gelukkig de partneravond van de zwangerschapsyoga al gehad. Geeft allemaal niets, het is super leuk! We weten nog niet of het een mannetje of een vrouwtje wordt, en ik kan nauwelijks wachten. Ja hoor... |
|
quote: Goed bezig Mick, geniet ervan!! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
De 2 die ik opvoed: Boeiender |
|
Sinds vandaag 11:24 am, slaapt, brult, schijt en doet lief: JARI! Heerlijk clichématig, maar wat een onbeschrijfelijk gevoel is dat, zeg! *beschuitmetmuisjes* Bruce Banner |
|
Gefelicitaart Lain. |
|
Gefeliciteerd, geniet ervan! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: GEFELICITEERD! [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 17-05-2013 18:35] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Niet zo hard man. Straks maak je de kleine wakker. |
|
Te gek zeg. Van harte! Ja hoor... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |