|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Geniet nog maar van het feit dat ze nog niet kan lopen.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ze is verlegen Black seeds of bunny! |
|
Ga je nou de engheidsfactor op je nichtje afschuiven? tsssk! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: tis een erg leuke foto hoor REALLY OHH REALLY? |
|
quote: Vanwaar die opzet oor gevallen? Lieve babykopjes trouwens bij Silence en Mr N. |
|
quote: Ik wist niet dat ik eng was dan? En die oor-gevallen heb ik altijd op met concerten, en zij wilde ze graag ook eens op... [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 18-06-2012 13:18] Black seeds of bunny! |
|
Kun je dan beter horen? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ze zijn gewoon jaloers gast. Cute koters. Zolang ze van iemand anders zijn. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Je bent gewoon jaloers! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Waar ben ik jaloers op? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Bijna álles, denk ik. In ieder geval de koters Zomaar een comment plaatsen, dat moet wel jaloezie zijn! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ik ben het met G.I.R.L eens kinderen zijn leuk als ze van andere zijn :D REALLY OHH REALLY? |
|
quote:Ik vind het leuk om met een kleine naar een speeltuin te gaan. Zolang ik maar in mijn achterhoofd hou dat ik 'm later gewoon weer bij z'n ouders kan droppen. Maar misschien heb je gelijk, en ben ik jaloers op álles. Een kind verwekken is het probleem niet, het kind opvoeden wel. En een random chick zwanger neuken om haar & kind vervolgens keihard te laten vallen vind ik ook weer zo, tja, not me. Ik sta niet bepaald positief in het leven, daarnaast scoor ik op veel "punten" laag. Om het nog niet eens te hebben over het mogelijk door geven van "shitty genes" [ElitE uitleg request bij dezen]. Als er een kans is dat ik uiteindelijk eindverantwoordelijke ben voor het feit dat mijn kind "a hard knock life" krijgt, dan zou ik het daar verschrikkelijk zwaar mee hebben. Dus gewoon niet. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Waarom zouden we Elite nodig hebben om uitleg over jouw vercrapte genen? Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Ik maar de request, dus "we" hebben 'm inderdaad niet nodig. En het gaat meer over het "meegeven van". Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Echt wel! Black seeds of bunny! |
|
quote: Waarom draag je dat altijd met concerten? Speciale reden achter? En neuh G.I.R.L. ik zie nog geen reden om jaloers te zijn op het dragen van een setje speelgoed oren, er bestaat ook nog zoiets als nieuwsgierigheid. |
|
quote:Ik vind de meeste kinderen van anderen juist geen klote aan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Dit snap ik wel. Heeft mij er ook altijd vanaf gehouden om eraan te beginnen. Vreemd genoeg heb ik ze nu wel. Wat dat betreft is het leven net Lucille Werner. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Begonnen als grapje, Daarna besloten het gewoon te laten. Ben iig wel altijd herkenbaar Black seeds of bunny! |
|
quote: ...en dat zonder voeten, ik vind het knap! [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 19-06-2012 20:08] I am mine own redeemer...! |
|
Hey spuit 11, kijk eens in de comments boven jou.... Oh, Herrie houdt ook het meest van kinderen van anderen. Boeiender |
|
quote: Krijg je toch als je end of the bloodline bent he! |
|
I am mine own redeemer...! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |